حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1382 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 5 تعداد دیدگاهها : 81×
اجلاسیه مدیران استانی حوزه های علمیه با اعضای شورای عالی حوزه برای اولین بار به صورت وبینار(آنلاین) برگزار شد
07 ژوئن 2020 - 11:26
شناسه : 9722
بازدید 666
25

آیت الله عبدالمجید باقری بنابی پیش از ظهر امروز در دومین روز از اجلاسیه مدیران استانی و معاونین و مدیران مدارس علمیه مرکز استانها با اعضای شورای عالی حوزه های علمیه، که در سالن آیت الله حائری مرکز مدیریت حوزه های علمیه و به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، اظهار داشت: از همان ابتدا که […]

ارسال توسط :
پ
پ

آیت الله عبدالمجید باقری بنابی پیش از ظهر امروز در دومین روز از اجلاسیه مدیران استانی و معاونین و مدیران مدارس علمیه مرکز استانها با اعضای شورای عالی حوزه های علمیه، که در سالن آیت الله حائری مرکز مدیریت حوزه های علمیه و به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، اظهار داشت: از همان ابتدا که اعلام شد برای آموزش از فضای مجازی استفاده شود، ما برای این کار اقدام کردیم.
وی افزود: تماس طلاب و اساتید مستمرا انجام می شد و طلاب تقریرات خود را به اساتید ارسال می کردند. بنده علاوه بر فضای مجازی، به صورت تلفنی هم پیگیر امور درسی طلاب بودم.
آیت الله بنابی تاکید کرد: در مناسبت های روز قدس، نیمه شعبان و ارتحال امام راحل ما جلسه را تعطیل نمی کردیم و برای همه مردم گرامیداشتی برگزار نمودیم.
وی ادامه داد: سم پاشی و گندزدایی از مساجد، معابر و اماکن عمومی و محلات توسط طلاب انجام شد. طلاب جهادی ما شش گروه بودند که هر گروه در بخش خاص خود مشغول بود.
مدیر حوزه علمیه بناب اضافه کرد: طلاب در کنار سمپاشی، با مردم صحبت کرده و به آن ها امیدواری و روحیه می دادند. پخش برنامه های دعاخوانی، قرآن خوانی و سخنرانی از طریق فضای مجازی از دیگر کارهای ما در ایام کرونا بود.
وی گفت: خواندن دعای فرج از ماذنه های مساجد به صورت همزمان توسط طلاب انجام می شد و در راستای مواسات مومنانه حدود ۱۰ هزار پرس غذا میان نیازمندان توزیع شد که اساتید و خیرین به شناسایی و تامین منابع مالی می پرداختند.
آیت الله بنابی تصریح کرد: بسته های معیشتی و کارت های هدیه هم میان نیازمندان توزیع شد، همچنین قربانی هایی هم انجام شد.
مدیر حوزه علمیه بناب خاطرنشان کرد: در عرصه تبلیغی، برخی از طلاب به سوالات و شبهات موجود در فضای مجازی پاسخ می دادند

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.