حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1380 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 5 تعداد دیدگاهها : 81×
برگزاری مراسم گرامیداشت ۹ دی در حوزه علمیه حضرت ولی عصر (عج) بناب
30 دسامبر 2019 - 8:38
شناسه : 9427
بازدید 615
24

بمناسبت فرارسیدن سالروز حماسه ۹ دی روز بصیرت و میثاق با ولایت و رهبری، مراسم گرامیداشت ۹ دی در حوزه علمیه حضرت ولی عصر (عج) شهرستان بناب با سخنرانی و روشنگری حجت الاسلام والمسلمین نظری برگزار شد.  حجت الاسلام جواد نظری، در مراسم گرامی داشت یوم الله ۹ دی در حوزه علمیه بناب اظهار داشت: […]

ارسال توسط :
پ
پ

بمناسبت فرارسیدن سالروز حماسه ۹ دی روز بصیرت و میثاق با ولایت و رهبری، مراسم گرامیداشت ۹ دی در حوزه علمیه حضرت ولی عصر (عج) شهرستان بناب با سخنرانی و روشنگری حجت الاسلام والمسلمین نظری برگزار شد.

 حجت الاسلام جواد نظری، در مراسم گرامی داشت یوم الله ۹ دی در حوزه علمیه بناب اظهار داشت: سران لیبرال به اصطلاح روشنفکر در ایران از اول انقلاب از امام امت (ره) کینه در سینه دارند و این عقده ها و کینه ها را هر از گاهی خالی می کنند.

وی افزود: ترورهای سال ۶۸، فتنه ۷۸ دانشگاه تهران، فتنه ۸۸ و فتنه آبان سالجاری مصداق این کینه ها است که گردانندگان آن همان لیبرال ها هستند.

حجت الاسلام نظری ادامه داد: مردم همیشه پشتیبان ولایت فقیه هستند و همواره در بزنگاه ها به فرامین رهبر فرزانه خود عمل نموده اند و امید دشمنان این نظام مقدس را به یأس مبدل کرده اند.

وی اضافه کرد:  مردم در فتنه ۸۸ بصیرت به خرج داده و با خلق حماسه ۹ دی فتنه گران و آشوبگران را سر جای خود نشاندند و در فتنه آبان امسال نیز با اطاعت از بیانیه مقام معظم رهبری مردم صف خود را از اشرار جدا کرده و در عرض ۴۸ ساعت فتنه فراگیر خاموش شد

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.