حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1366 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 5 تعداد دیدگاهها : 81×
تجمع طلاب و اساتید حوزه علمیه بناب در محکومیت جنایات غزه و افغانستان
16 می 2021 - 15:04
شناسه : 10292
بازدید 648
21

تجمع طلاب و اساتید حوزه علمیه بناب در محکومیت جنایات غزه و افغانستان همراه با قرائت بیانیه و پیام ویدئویی دکتر مسعود شجره رئیس کمیته حقوق بشر اسلامی لندن و از چهره های رسانه ای مقاومت بیانیه اساتید و طلاب حوزه علمیه حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف بناب در محکومیت جنایات اسرائیل […]

ارسال توسط :
پ
پ

تجمع طلاب و اساتید حوزه علمیه بناب در محکومیت جنایات غزه و افغانستان
همراه با قرائت بیانیه و پیام ویدئویی دکتر مسعود شجره رئیس کمیته حقوق بشر اسلامی لندن و از چهره های رسانه ای مقاومت

بیانیه اساتید و طلاب حوزه علمیه حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف بناب در محکومیت جنایات اسرائیل بر علیه مردم مظلوم غزّه

أُذِنَ لِلَّذِينَ يُقَاتَلُونَ بِأَنَّهُمْ ظُلِمُوا وَإِنَّ اللَّه عَلَىٰ نَصْرِهِمْ لَقَدِيرٌ
الَّذِينَ أُخْرِجُوا مِن دِيَارِهِم بِغَيْرِ حَقٍّ إِلَّا أَن يَقُولُوا و رَبُّنَا اللَّهُ وَلَوْلَا دَفْعُ اللَّهِ النَّاسَ بَعْضَهُم بِبَعْضٍ لَّهُدِّمَتْ صَوَامِعُ وَبِيَعٌ وَصَلَوَاتٌ وَمَسَاجِدُ يُذْكَرُ فِيهَا اسْمُ اللَّهِ كَثِيرًا وَلَيَنصُرَنَّ اللَّهُ مَن يَنصُرُهُ إِنَّ اللَّهَ لَقَوِيٌّ عَزِيزٌ .(39_40 الحج)

سلام بر شهدای مقاومت و خِیل عظیم مجاهدانی که در این راه جان خود را تقدیم کرده‌اند؛
مسجد الاقصی روزهای خون باری را تجربه می کند؛ حملات وحشیانه رژیم اشغالگر قدس به نمازگزاران فلسطینی در این مسجدمقدس و اخراج فلسطینیان از خانه خود و بمباران مناطق مسکونی و کشتار زنان و کودکان بیگناه در مقابل چشم مردم دنیا , باردیگر پرده از وحشیگری های این رژیم خون خوار را کنار زد.

دفاع مشروع مردم فلسطین و حمایت گروه های مقاومت از غیرنظامیان به طریق وحشیانه ای پاسخ داده می شود و منازل مردم بی دفاع در غزه هدف بمباران گسترده جنگنده ها و موشکهای این رژیم نامشروع قرار گرفته است.

این حملات و وحشیگری ها بیانگر عجز و ناتوانی این رژیم کودک کش در برابر قدرت و عظمت مقاومت و غافلگیری آنان در رویارویی با دلاوری دلاورمردان مقاومت است.

امروز جوانان غیور فلسطینی نشان دادند ؛دیگر ملت مظلوم و ستمدیده هزینه منفعت طلبی کشورهای عربی و کشورهای مدعی حقوق بشر به ویژه اعضای شورای امنیت را پرداخت نخواهند کرد وبا مقاومت و مجاهدت زمینه ی رسوایی و نابودی رژیم منحوس را هر چه زودتر فراهم خواهند کرد .

مجاهدت فلسطینیان و خون پاک شهیدان مقاومت، توانسته است قدرت درونی جهاد فلسطینی را صدها برابر کند؛ جوان فلسطینی یک روز با پرتاب سنگ از خود دفاع میکرد و امروز با پرتاب موشکِ نقطه‌زن به دشمن پاسخ میدهد.

مطمئناً حمایت های مادی و معنوی ایران اسلامی از جبهه مقاومت در این مسیر می تواند الگویی مناسب برای جهانیان باشد که دفاع از مظلوم برابر زورگویان اقدامی انسان دوستانه و در راستای دفاع از حقوق بشر میباشد .

امید است که نهادهای بین المللی و منطقه ای به ویژه سازمان کنفرانس اسلامی تصمیمات و اقدامات مهمی را در راستای خنثی سازی توطئه رژیم صهیونیستی اتخاذ کنند.

ما طلاب و اساتید حوزه علمیه بناب ضمن محکومیت حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به نوارغزه، اعلام می داریم که در کنار مردم و گروه های مقاومت فلسطینی و حزب الله لبنان هستیم و از آرمان فلسطین و قدس عزیز دفاع می کنیم تا وعده الهی تحقق پیدا کند.

وَنُريدُ أَن نَمُنَّ عَلَى الَّذينَ استُضعِفوا فِي الأَرضِ وَنَجعَلَهُم أَئِمَّةً وَنَجعَلَهُمُ الوارِثينَ

والسّلام علیکم و رحمة‌الله و برکاته

 حوزه علمیه حضرت ولیعصر(عج)بناب

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.