حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1366 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 5 تعداد دیدگاهها : 81×
جلسه مسئولین حجرات حوزه علمیه حضرت ولیعصر (عج) بناب با حضور آیت الله شیخ عبدالمجید باقری بنابی
05 دسامبر 2017 - 11:34
شناسه : 4248
بازدید 569
23

جلسه مسئولین حجرات حوزه علمیه حضرت ولیعصر (عج) بناب دوشنبه شب با حضور آیت الله شیخ عبدالمجید باقری بنابی مدیر حوزه بناب ، حجت الاسلام شیخ رضا باقری بنابی معاون پشتیبانی و حجت الاسلام شکرزاده معاون تهذیب حوزه بناب و با موضوع بررسی وضعیت حجرات برگزار گردید . آیت الله بنابی در این جلسه با […]

ارسال توسط :
پ
پ

جلسه مسئولین حجرات حوزه علمیه حضرت ولیعصر (عج) بناب دوشنبه شب با حضور آیت الله شیخ عبدالمجید باقری بنابی مدیر حوزه بناب ، حجت الاسلام شیخ رضا باقری بنابی معاون پشتیبانی و حجت الاسلام شکرزاده معاون تهذیب حوزه بناب و با موضوع بررسی وضعیت حجرات برگزار گردید .

آیت الله بنابی در این جلسه با اشاره به فرمایش امیر المؤمنین (ع) در خصوص اینکه «كُلُّكُم راعٍ وَ كُلُّكُم مسئول عَنْ رَعيتِه» ، اظهار داشتند : مسئولیت از بدو تولد در وجود همه است و مسئولیت حجره نیز نمونه ای از مسئولیت های خطیر می باشد .

ایشان ادامه دادند : حجره واژه مقدسی است و دارای توفیقات الهی است و افرادی همچون شیخ طوسی ، شیخ مفید ، شیخ انصاری ، محقق حلی و شهید مطهری در آن محیط پرورش یافته اند .

مدیر حوزه علمیه بناب با بیان اینکه ایجاد فضای رفاقتی در حجرات تأثیر به سزایی در تربیت دارد ، خاطرنشان کردند : تأثیرگذاری عمل نسبت به گفتار همیشه بیشتر بوده و هست و مسئول حجره باید با عمل خود باعث رشد و تعالی خود و هم حجره ها گردد .

ایشان گفتند : شما مسئولین حجرات باید با دیگران هم خوب الفت بگیرید و هم طوری رفتار کنید که دیگران نیز بتوانند با شما الفت بگیرند و این با اخلاق نیکو به دست خواهد آمد .

در ادامه حجت الاسلام شکرزاده معاون تهذیب حوزه بناب با اشاره به اینکه عصاره حوزه مسئولین حجرات هستند ، توصیه هایی را در خصوص افزایش صبر و تحمل در حجرات ، نسبت به حضار متذکر شدند .

 

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.