حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1381 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 5 تعداد دیدگاهها : 81×
حجت الاسلام والمسلمین باقری بنابی : ملت ایران ثابت کرده اند که در هر شرایطی پای نظام و انقلاب خود خواهند ایستاد
20 ژانویه 2018 - 14:23
شناسه : 4579
بازدید 644
23

نماز عبادی سیاسی جمعه شهرستان بناب به امامت حجت الاسلام و المسلمین شیخ مصطفی باقری بنابی امام جمعه بناب برگزار گردید . حجت الاسلام وامسلمین شیخ مصطفی باقری بنابی در خطبه های نماز جمعه بناب با اشاره به موقع شناسی، دشمن شناسی و وظیفه شناسی ملت ایران، افزودند: این ملت ثابت کرد هر وقت مسائل […]

ارسال توسط :
پ
پ

نماز عبادی سیاسی جمعه شهرستان بناب به امامت حجت الاسلام و المسلمین شیخ مصطفی باقری بنابی امام جمعه بناب برگزار گردید .

حجت الاسلام وامسلمین شیخ مصطفی باقری بنابی در خطبه های نماز جمعه بناب با اشاره به موقع شناسی، دشمن شناسی و وظیفه شناسی ملت ایران، افزودند: این ملت ثابت کرد هر وقت مسائل اسلام در میان است تمام مسائل را کنار زده و پای نظام و انقلاب خود می ایستد.
ایشان اظهار کردند: ناآرامی های اخیر زنگ خطری بود مبنی بر اینکه هر لحظه دشمن در کمین است و نباید از آن غافل شد و به خصوص باید به این مسئله توجه شود که دشمن در داخل کشور نیز پیاده نظام دارد.
حجت الاسلام والمسلمین باقری بنابی ادامه دادند: این عده مقاصد شوم و پلیدی دارند که به نماد ملی و مساجد و حوزه های علمیه نیز رحم نمی کنند و اگر فرصت بیابند شدیدتر از داعش نیز عمل می کنند.
ایشان با اشاره به هدایت اغتشاشگران از سوی دشمنان خارجی، اظهار کردند: استکبار جهانی مترصد فرصت است تا با گذشت از تمام هست و نیست خود کابوسی به نام جمهوری اسلامی ایران در دنیا برای آنان عرض اندام نکند.
امام جمعه بناب گفتند: لازم است مسئولان و مدیران نظام در کنار همه مطالبات به حق مردم در راستای تقویت دین، ایمان و اعتقادات مردم سرمایه گذاری کنند.
ایشان خاطرنشان کردند: امروز اوضاع و احوال درونی و بیرونی ایجاب می کند که مسئولان و مدیران در سراسر کشور با مجاهدت و فداکاری و اخلاق و عملکرد انقلابی و مدیریت جهادی آستین ها را بالا زده و مردم نجیب را در صحنه نگه دارند و حیف است این سرمایه بزرگ و سلاح برتر که از سلاح اتمی نیز برنده تر است، خدشه ببیند.
حجت الاسلام والمسلمین باقری بنابی افزودند: وای به آن روزی که در سایه عملکردهای خود مردم را خسته کنیم و عرضه نداشته باشیم مردم را در صحنه نگه داریم و فقط بوسیله این مردم است که می توان به مشکلات کشور فائق آمد.

ایرنا/با تصحیح و اضافه مطلب

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.