حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1382 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 5 تعداد دیدگاهها : 81×
حضور حجت الاسلام والمسلمین رحیمیان عضو هیأت مدیره مرکزخدمات حوزه های علمیه وحجت الاسلام والمسلمین اعلاییان مدیرعامل صندوق قرض الحسنه حوزه های علمیه در حوزه علمیه حضرت ولیعصر (عج) بناب
25 اکتبر 2017 - 17:42
شناسه : 4023
بازدید 717
25

ظهر امروز حجت الاسلام والمسلمین رحیمیان عضوهیأت مدیره مرکزخدمات حوزه های علمیه وحجت الاسلام والمسلمین اعلاییان مدیرعامل صندوق قرض الحسنه حوزه های علمیه با حضور در حوزه علمیه حضرت ولیعصر (عج) بناب و بعد از نشستی صمیمی با اساتید و معاونت های حوزه بناب در جمع صمیمی طلاب حوزه بناب حضور یافتند . حجت الاسلام […]

ارسال توسط :
پ
پ

ظهر امروز حجت الاسلام والمسلمین رحیمیان عضوهیأت مدیره مرکزخدمات حوزه های علمیه وحجت الاسلام والمسلمین اعلاییان مدیرعامل صندوق قرض الحسنه حوزه های علمیه با حضور در حوزه علمیه حضرت ولیعصر (عج) بناب و بعد از نشستی صمیمی با اساتید و معاونت های حوزه بناب در جمع صمیمی طلاب حوزه بناب حضور یافتند .

حجت الاسلام و المسلمین رحیمیان با بیان اینکه حوزه علمیه بناب حوزه ویژه ای است خاطر نشان کردند : مدارس علمیه زیادی در کشور است و هیچ مدرسه ای بناب نمی شود و آوازه این حوزه به حوزه های دیگر رسیده و بعد از قم این حوزه با داشتن سرمایه های جوان ، امید شیعه است .
ایشان با اشاره به اینکه منطقه آذربایجان مهد بسیاری از علماست ، اظهار داشتند : یکی از این علما علامه طباطبایی است و همه اهل علم هفتاد سال سر سفره این عالم فرزانه  نشسته اند و با واسطه و بی واسطه از خدمتش استفاده کرده اند .
عضو هیأت مدیره مرکزخدمات حوزه های علمیه با اشاره به خاطراتی از زندگانی آیت الله طباطبایی به دقت این عالم فرزانه در صرفه جویی در وقت اشاره کرده و گفتند : با تلاشهای ایشان و دیگر یزرگان اکنون سفره ای برانداخته شده که شامل نکات علمی ، معنوی ، اخلاقی و … است و هرکس میخواهد لطایف این مسایل را بداند باید سر سفره این بزرگواران بنشیند .
حجت الاسلام و المسلمین رحیمیان در ادامه با اشاره به زندگانی گهربار علمایی همچون سید علی قاضی طباطبایی به شاگردان این عالم و تأثیر نفس ایشان اشاره کردند .
ایشان با بیان اینکه در زمان قدیم سختی های زیادی پیش رو بود خاطرنشان کردند : گذشتگان با شیفتگی در پی علم بودند و اکنون با تلاش آنها از آن علوم استفاده می کنیم .

در ادامه جلسه از اساتید ، کادر و رتبه های برتر علمی سالتحصیلی 96-95 حوزه علمیه حضرت ولیعصر (عج) بناب تقدیر بعمل آمد .

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.