حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1382 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 5 تعداد دیدگاهها : 81×
حجت الاسلام و المسلمین آتش زر : عمر رژیم صهیونیستی به سر آمده است و این اقدام رئیس جمهور آمریکا نابودی این رژیم جنایتکار را منجر خواهد شد
17 دسامبر 2017 - 13:48
شناسه : 4327
بازدید 625
24

نماز عبادی سیاسی جمعه شهرستان بناب به امامت حجت الاسلام و المسلمین سید موسی آتش زر امام جمعه موقت شهرستان بناب برگزار گردید . حجت‌الاسلام والمسلمین سیدموسی آتش‌زر در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه شهرستان بناب اظهار داشتند : رئیس جمهور آمریکا سخنان سخیفی در مورد قدس شریف بیان کرد که با ایستادگی آزاداندیشان جهان […]

ارسال توسط :
پ
پ

نماز عبادی سیاسی جمعه شهرستان بناب به امامت حجت الاسلام و المسلمین سید موسی آتش زر امام جمعه موقت شهرستان بناب برگزار گردید .

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدموسی آتش‌زر در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه شهرستان بناب اظهار داشتند : رئیس جمهور آمریکا سخنان سخیفی در مورد قدس شریف بیان کرد که با ایستادگی آزاداندیشان جهان مواجه شده است .

ایشان با بیان اینکه ایستادگی در مقابل توطئه شوم استکبار جهانی امری مسلم است؛ گفتند : اقدام رئیس جمهور آمریکا اقدامی غیرعاقلانه و بی‌احترامی به افکار عمومی و مسلمانان جهان است و این اقدام نه تنها اعتراض مسلمانان بلکه اعتراض سایر مردم دنیا را به دنبال داشته است .

خطیب جمعه موقت شهرستان بناب تأکید کردند : عمر رژیم صهیونیستی به سر آمده است و این حرکت ، نابودی این رژیم جنایتکار را منجر خواهد شد .

حجت الاسلام و المسلمین آتش‌زر در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه بناب با اشاره به ضرورت و اهمیت توجه به امر نماز تصریح کردند : اهتمام به نماز و نماز جمعه ضروری است و پشتوانه بزرگ جمهوری اسلامی توجه به امر نماز است .

ایشان با تأکید بر ضرورت اهتمام مردم و مسوولان به امر خطیر نماز اظهار داشتند : مسئولان هر قدر می‌توانند باید در ترویج نماز سرمایه‌گذاری کنند .

امام جمعه موقت بناب در ادامه به حادثه دلخراش زلزله در غرب کشور و استان کرمانشاه اشاره کردند و ضمن تقدیر و تشکر از همت و دلسوزی مردم و مسئولان در خصوص کمک و اظهار همدردی با هموطنان زلزله زده، خواستار استمرار این کمک‌ها به مناطق زلزله‌ زده شدند .

ایشان خاطرنشان کردند : مردم باید همچنان با مساعدت‌های مالی و مادی خود هموطنان زلزله‌زده را یاری کنند .

فارس/با تصحیح و اضافه مطلب

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.