حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 16 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1377 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 5 تعداد دیدگاهها : 81×
حجت الاسلام و المسلمین باقری بنابی : مشکلات موجود در کشور نتیجه انتخاب خودمان است و در زمان خود در انتخاب‌هایمان دقت کافی نداشته‌ایم
11 نوامبر 2017 - 14:25
شناسه : 4079
بازدید 634
26

نماز عبادی سیاسی جمعه شهرستان بناب به امامت حجت الاسلام و المسلمین شیخ مصطفی باقری بنابی برگزار گردید . حجت‌الاسلام و المسلمین شیخ مصطفی باقری‌بنابی در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه شهرستان بناب با عرض تسلیت اربعین حسینی(ع) به راهپیمایی میلیونی مردم در روز اربعین اشاره کرده و اظهار داشتند : درباره اربعین باید اندیشید […]

ارسال توسط :
پ
پ

نماز عبادی سیاسی جمعه شهرستان بناب به امامت حجت الاسلام و المسلمین شیخ مصطفی باقری بنابی برگزار گردید .

حجت‌الاسلام و المسلمین شیخ مصطفی باقری‌بنابی در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه شهرستان بناب با عرض تسلیت اربعین حسینی(ع) به راهپیمایی میلیونی مردم در روز اربعین اشاره کرده و اظهار داشتند : درباره اربعین باید اندیشید ، باید پیرامون قیام سیدالشهدا(ع) و همین خیزشی که در عالم هستی به راه افتاد ، تفکر و کنکاش کرد .

ایشان افزودند : قطعاً این راهپیمایی میلیونی اربعین حسینی(ع) نتایج مثبت خود را نشان خواهد داد و نمی‌دانید که دشمنان چقدر از این مانور عظیم اربعین وحشت دارند .

خطیب جمعه شهرستان بناب با اشاره به اهداف و فلسفه قیام عاشورا تصریح کردند : امام حسین(ع) بی‌تعارف راه اصلاح جوامع را به مسلمانان آموخت و یادآوری کرد آنجا که با منطق علوی نمی‌شود جامعه را اصلاح کرد ، باید با قیام وارد میدان شد و با اهدای خون به عزت و شرف رسید .

حجت الاسلام و المسلمین باقری بنابی خاطرنشان کردند : اخیراً جلسه‌ای توسط رژیم غاصب تشکیل شده و در آن تشیع را تهدید کرده بودند ولی اندیشمندان بعد از تمام بررسی‌ها و تحلیل‌ها به این نتیجه رسیدند که دو عامل باعث شده تا مسلمانان همواره شکست‌ناپذیر باشند : انتظار و عاشورا .

ایشان افزودند : از این رو باید با پرچم عاشورا به مقاومت و ایستادگی خود در برابر دشمنان ادامه دهیم و حضور میلیونی مردم در راهپیمایی اربعین مشت محکم بر دهان دشمنان انقلاب و تشیع است .

امام جمعه بناب با تأکید بر اینکه دشمنان نظام از ترویج فرهنگ مقاومت ، جهاد و شهادت می‌ترسند نه از انرژی هسته‌ای ، گفتند : یکی از سران کشورها به طور محرمانه به یکی از مسئولان رده بالای کشور ما گفته بود که ما می‌دانیم ایران به سمت سلاح هسته‌ای نمی‌رود و الآن در روزگاری نیستیم که با سلاح هسته‌ای بشود پیروز شد ولی نگرانی ما از این است که شما در سایر ملت‌ها اثرگذار شوید و ملت‌ها از ایران الگوبرداری کنند .

حجت الاسلام و المسلمین باقری بنابی با بیان اینکه امروز منطق مقابله با دشمنان ایستادگی و مقاومت با مشت‌های گره کرده است نه مذاکره، اذعان کردند : این را باید به جوانان دیکته کنیم که خوشبختانه جوانان ما  بهتر از ما می‌فهمند .

ایشان همچنین با تأکید بر اینکه آمریکا و دشمنان نظام طبل توخالی بیش نیستند ؛ افزودند : آنها به دروغ سر و صدا راه می‌اندازند ، اگر آنها قدرت داشتند شاه را در این کشور نگه می‌داشتند .

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بناب تصریح کردند : این پیروزی‌ها در سایه ولایت و سیدالشهدا(ع) است و باید قرص و محکم از ولایت و سیدالشهدا(ع) دفاع کنیم .

ایشان در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه بناب با انتقاد از اوضاع اقتصادی کشور خاطرنشان کردند : از مسائل اقتصادی، اجتماعی و سیاسی حاکم بر کشور انتقاد داریم ولی نباید زیاد ناراحت شویم ، چون خودمان انتخاب کرده‌ایم و در زمان خودش در انتخاب‌های خود دقت کافی نداشته‌ایم .

امام جمعه بناب در عین حال تأکید کردند : باید بدانیم به کجاها رسیده‌ایم و بعد از آن دنبال چاره‌سازی باشیم ، مشکلات زیادی داریم و تمام آنها را در موقع خودش به مسئولان انتقال می‌دهیم .

حجت الاسلام و المسلمین باقری‌بنابی یادآور شدند : مقام معظم رهبری به لحاظ مسائل و مشکلات اقتصادی راه را نشان می‌دهند و راهنمایی می‌کنند ولی مسئولان در انجام آن ضعیف هستند .

ایشان تصریح کردند : ای کاش کسانی که برخی امور را بلد نیستند نمی‌آمدند و اگر آمده‌اند باید جوابگو باشند .

بناب نیوز/با تصحیح و اضافه مطلب

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.