حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1366 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 5 تعداد دیدگاهها : 81×
نماز عبادی سیاسی جمعه شهرستان بناب به امامت حجت الاسلام و المسلمین سید موسی آتش زر برگزار گردید
13 ژانویه 2018 - 14:18
شناسه : 4541
بازدید 623
21

نماز عبادی سیاسی جمعه شهرستان بناب به امامت حجت الاسلام و المسلمین سید موسی آتش زر امام جمعه موقت شهرستان بناب برگزار گردید . حجت‌الاسلام و المسلمین سید موسی آتش زر با بیان اینکه خداوند متعال بارها فرموده است اگر دشمن از باب دوستی بیاید و با شما قصد صلح داشته باشد آن را رد […]

ارسال توسط :
پ
پ

نماز عبادی سیاسی جمعه شهرستان بناب به امامت حجت الاسلام و المسلمین سید موسی آتش زر امام جمعه موقت شهرستان بناب برگزار گردید .

حجت‌الاسلام و المسلمین سید موسی آتش زر با بیان اینکه خداوند متعال بارها فرموده است اگر دشمن از باب دوستی بیاید و با شما قصد صلح داشته باشد آن را رد نکرده و سازش کنید ، اظهار داشتند : ولی در رابطه با این که دشمن اگر از راه کینه و حیله بخواهد با شما سازش کند تاکید کرده است به هیج عنوان با دشمن سازش نکنید .
ایشان خاطر نشان کردند : برجام گواه مکر دشمن بزرگ‌ ملت ایران یعنی آمریکا بود، آمریکا نمونه بارز دشمن حیله‌گر بوده و در توافقات خود بارها این موضوع را ثابت کرده که فقط به دنبال مکر و حیله است و نمونه بارز توافقات دشمن حیله‌گر برجامی بود که زیر آن را امضا کرده و سپس خودش نقض و به آن عمل نکرد .
امام جمعه موقت شهرستان بناب ادامه دادند : آمریکا در این فکر است که با قدرت و سلاحی که دارد می‌تواند بر دنیا حکومت کند ولی نمی‌داند که مردم مفتخر ایران در برابر ظلم تا به‌حال سر خم نکرده و نخواهند کرد و خداوند در برابر دشمنان مسلمانان، تنها دوست مسلمانان بوده و خواهد بود .
ایشان در انتها با اشاره به اینکه ⁣پروردگار عالم همیشه بر حق کمک می‌کند، گفتند : زمانی که آمریکا با بمب اتمی به ژاپن حمله کرد تمامی مسائل را سنجیده بود و باعث مرگ چندصد هزار نفر شد ؛ ولی در صحرای طبس آمریکا با وجود اینکه بازهم تمامی مسائل را سنجیده و به ایران آمده بود نتوانست از عذاب الهی در امان بماند و این هم نمونه‌ای بر همراهی خداوند با حق بود .

ستاد اقامه نماز جمعه شهرستان بناب/با تصحیح و اضافه مطلب

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.