حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1366 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 5 تعداد دیدگاهها : 81×
ضدعفونی مساجد شهرستان بناب توسط طلاب/ مبارزه روحانیون و طلاب حوزه علمیه حضرت ولی عصر(عج)بناب با کرونا
08 مارس 2020 - 14:38
شناسه : 9604
بازدید 631
21

ضدعفونی مساجد شهرستان بناب توسط طلاب/ مبارزه روحانیون و طلاب حوزه علمیه حضرت ولی عصر(عج)بناب با کرونا بنابه گزارش بناب پرس، در این روزها که همه بخش های کشور برای مقابله با ویروس شایع کرونا به میدان آمده اند جمعی از طلاب حوزه علمیه بناب نیز در اقدامی ارزشمند و به صورت خودجوش و جهادی […]

ارسال توسط :
پ
پ

ضدعفونی مساجد شهرستان بناب توسط طلاب/ مبارزه روحانیون و طلاب حوزه علمیه حضرت ولی عصر(عج)بناب با کرونا

بنابه گزارش بناب پرس، در این روزها که همه بخش های کشور برای مقابله با ویروس شایع کرونا به میدان آمده اند جمعی از طلاب حوزه علمیه بناب نیز در اقدامی ارزشمند و به صورت خودجوش و جهادی اقدام به ضد عفونی کردن تمامی مساجد شهری و روستایی می کنند.

▫️براساس این گزارش، طلاب بنابی با استفاده از امکانات شخصی این شهرستان را ضدعفونی و گندزدایی می کنند، همچنین آقای حجت قانعی خودرو و سمپاش شخصی خود را در اختیار این گروه جهادی قرار داده است که بدین ترتیب از ایشان نیز تقدیر و تشکر می شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.