حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1366 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 5 تعداد دیدگاهها : 81×
مراسم بزرگداشت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی در حوزه علمیه حضرت ولی عصر (عج) شهرستان بناب برگزار شد
06 ژانویه 2020 - 14:55
شناسه : 9452
بازدید 592
23

مراسم بزرگداشت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی در حوزه علمیه حضرت ولی عصر (عج) شهرستان بناب برگزار شد آیت الله عبدالمجید باقری بنابی: شهادت سردار سلیمانی یک موهبت الهی شد، انقلاب را تازه تر و محاسبات دشمن را به افسانه تبدیل کرد/ شهادت سردار سلیمانی دلها را به هم نزدیک و پیوند دو ملت ایران […]

ارسال توسط :
پ
پ

مراسم بزرگداشت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی در حوزه علمیه حضرت ولی عصر (عج) شهرستان بناب برگزار شد

آیت الله عبدالمجید باقری بنابی:
شهادت سردار سلیمانی یک موهبت الهی شد، انقلاب را تازه تر و محاسبات دشمن را به افسانه تبدیل کرد/ شهادت سردار سلیمانی دلها را به هم نزدیک و پیوند دو ملت ایران و عراق را عمیق تر کرد

به گزارش بناب پرس، آیت الله عبدالمجید باقری بنابی در مراسم بزرگداشت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در مسجد حوزه علمیه بناب با تبریک و تسلیت شهادت این شهی والا مقام گفت: شهادت این عبد صالح و همسنگران وی از جمله ابومهدی المهندس بسیار دلها را به لرزه درآورد و یک مصیبت بزرگ بود.

وی با برشمردن ایثارگری ها و فداکاری های سردار شهید سلیمانی از اول انقلاب تاکنون در جبهه های مختلف قومیتی، نژادی و جغرافیایی اظهار داشت: فداکاری های این مرد الهی بسیاری از غبارها را از چهره انقلاب، نظام، مقام معظم رهبری و مردم زدوده است.

مدیر حوزه های علمیه ولی عصر (عج) شهرستان بناب با بیان اینکه شهادت این عبد صالح برای ما یک مصیبت بود، اما یک موهبت الهی شد، افزود: شهادت سردار سلیمانی انقلاب را تازه تر کرد، دلهای خفته را بیدار کرد و تمام اغتشاشات، تحرکات و محاسبات دشمن را به افسانه تبدیل کرد.

▫️وی همچنین اضافه کرد: دشمنان غربی و سران آمریکا در جریانات اخیر آبانماه در ایران و همراهی عده ای معدود در داخل با آنها و تحرکات اخیر کشور عراق در صدد توطئه جدایی ملت ها و دو کشور برادر از هم بودند، اما شهادت سردار سلیمانی جهان را به لرزه درآورد دلها را به هم نزدیک، ملت های جهان را متحد و پیوند دو کشور ایران و عراق را عمیق تر کرد.

آیت الله باقری بنابی تصریح کرد: من فکر می کنم این مرد بزرگ مقرب پیشگاه خداوند بود، از یک معرفت فوق العاده ای برخوردار بود که هم حیاتش مایه برکت بود و هم شهادتش و خون پاکش موجب حیات دلها شد.

در این مراسم شرکت کنندگان و مداحان به عزاداری و سینه زنی و ذکر مصیبت در رثای اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام و عزای آن شهید از دست رفته پرداختند.

 

 

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.