حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1366 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 5 تعداد دیدگاهها : 81×
اتمام دوره مهارت افزایی مدیریت استراتژیک
21 اکتبر 2017 - 18:18
شناسه : 3960
بازدید 815
22

دوره مهارت افزایی مدیریت استراتژیک از صبح جمعه بیست و هشتم مهر ماه با حضور دکتر رحمانی مدیر گروه آینده پژوهی و عضو هیأت علمی المصطفی آغاز شده و در طی دو روز برگزار شده و به پایان رسید . در این دوره آموزشی اساتید و طلاب حوزه علمیه حضرت ولیعصر (عج) بناب و تعدادی […]

ارسال توسط :
پ
پ

دوره مهارت افزایی مدیریت استراتژیک از صبح جمعه بیست و هشتم مهر ماه با حضور دکتر رحمانی مدیر گروه آینده پژوهی و عضو هیأت علمی المصطفی آغاز شده و در طی دو روز برگزار شده و به پایان رسید .

در این دوره آموزشی اساتید و طلاب حوزه علمیه حضرت ولیعصر (عج) بناب و تعدادی از طلاب حوزه خواهران بناب در قالب کارگاه های آموزشی با نحوه مدیریت استراتژیک آشنا شدند .

شرکت کنندگان در این دوره فشرده در کارگاه های عملی پس از آشنایی با نحوه مدیریت استراتژیک چشم اندازهایی را برای حوزه علمیه حضرت ولیعصر (عج) بناب ترسیم نمودند .

مدیریت استراتژیک مجموعه ای از تصمیمات و اقدامات مدیریتی است که عملکرد بلندمدت یک سازمان را تعیین می کند . مدیریت استراتژیک شامل رصد محیطی (هم خارجی و هم داخلی) ، تدوین استراتژی (برنامه‌ریزی استراتژیک یا بلندمدت) ، پیاده‌سازی ، ارزیابی و کنترل استراتژی است و مطالعه مدیریت استراتژیک بر پایش و ارزیابی فرصت ها و تهدیدهای خارجی در پرتو قوت ها و ضعف های داخلی یک شرکت تأکید می کند .

ثبت دیدگاه

2 دیدگاه برای “اتمام دوره مهارت افزایی مدیریت استراتژیک”
  1. با سلام . ممنونیم که زحمات اطلاع رسانی برنامه های حوزه علمیه رو میکشید.

    پاسخ
  2. سلام
    ممنون ، موفق باشید

    پاسخ
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.