حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1366 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 5 تعداد دیدگاهها : 81×
آیت الله بنابی : فتنه گران سال 88 أیادی شومی بودند که واقعه عاشورا را تکرار کردند
28 دسامبر 2016 - 10:57
شناسه : 2156
بازدید 600
21

آیت الله عبدالمجید باقری بنابی مدیر حوزه ی علمیه ی حضرت ولیعصر (عج) بناب در سالروز فتنه ی سال 88 در جمع اساتید حوزه و طلاب به روشنگری این واقعه ی شوم پرداختند . ایشان با اشاره به زشتیهای فتنه ی 88 از حیث هنجارشکنی و بی حرمتی ، این واقعه را در طول عمرشان […]

ارسال توسط :
پ
پ

آیت الله عبدالمجید باقری بنابی مدیر حوزه ی علمیه ی حضرت ولیعصر (عج) بناب در سالروز فتنه ی سال 88 در جمع اساتید حوزه و طلاب به روشنگری این واقعه ی شوم پرداختند .

ایشان با اشاره به زشتیهای فتنه ی 88 از حیث هنجارشکنی و بی حرمتی ، این واقعه را در طول عمرشان بی مانند دانستند .

آیت الله بنابی با بیان اینکه این حرمت شکنی ها در عاشورای سال 88 آن شب را به شام غریبان تبدیل کرد اظهار داشتند : این فتنه برنامه ای از پیش طراحی شده بوده و کودتایی بر علیه نظام اسلامی بود و این حرمت شکنی ها در روز عاشورا واقعه ای بود که غیر مسلمین نیز هرگز دست به این کار نمی زدند .

مدیر حوزه ی علمیه ی حضرت ولیعصر (عج) بناب در ادامه خاطر نشان کردند : فتنه گران 88 أیادی شومی بودند که واقعه ی عاشورا را تکرار کردند .

ایشان در ادامه ی فرمایشات خود با اشاره به حماسه ی 9 دی 88 ، این حماسه ی ملی را انقلاب دیگری در کشور دانسته و با اشاره به رسوا شدن سران فتنه در روز عاشورا ی سال 88 کمترین عقوبت سران فتنه را حصر خانگی دانستند .

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.