حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 16 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1377 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 5 تعداد دیدگاهها : 81×
انتقاد امام جمعه بناب از عملکرد ضعیف، روزمرگی و بی برنامگی دولت
30 نوامبر 2019 - 7:00
شناسه : 9299
بازدید 647
23

حجت الاسلام والمسلمین باقری بنابی: حوادث اخیر درس عبرتی است بر عموم ملت ایران که اعتراض ها و مطالبات باید معقول و منطقی طرح شود تا پادوهای دشمن زخم خورده از آب گل آلود برای استکبار ماهی نگیرند و کشور را به مخاطره نیندازند. حجت الاسلام والمسلمین مصطفی باقری بنابی در خطبه های نماز عبادی […]

ارسال توسط :
پ
پ

حجت الاسلام والمسلمین باقری بنابی: حوادث اخیر درس عبرتی است بر عموم ملت ایران که اعتراض ها و مطالبات باید معقول و منطقی طرح شود تا پادوهای دشمن زخم خورده از آب گل آلود برای استکبار ماهی نگیرند و کشور را به مخاطره نیندازند.

حجت الاسلام والمسلمین مصطفی باقری بنابی در خطبه های نماز عبادی ـ سیاسی جمعه این هفته با بیان خطبه ۱۵۷ نهج البلاغه بمنظور بیداری و هشیاری غفلت زدگان در زندگی کوتاه دنیا، اظهار داشت: یکی از مصادیق جملات امیرالمؤمنین علیه السلام حوادث تلخ و شیرین همین ایامی است که گذشت؛ تلنگر و هشدار تمام عیار بود به همه ملت علی الخصوص دولت، که همه آحاد مردم ایران و همه دولتمردان و دست اندرکاران و کارگزاران نظام امروز و فرداها تکان بخورند.

وی افزود: دشمن نخوابیده و مترصد فرصت لحظه شماری می کند، و در کمتر از ۲۴ ساعت اتفاقات غیرقابل تصور تلخ و ناگوار که به وقوع پیوست، تلنگر بود، موعظه و نصیحت بود، بنابر این همه باید بیدار باشند.

خطیب جمعه بناب اذعان کرد: ملت ایران ۴۰ سال است با تأسی به پیام عاشورا از همان مسیر حرکت کرده، و در نتیجه اوج عزت و عظمت با اطاعت از ولایت و رهبری در لحظات حساس و سرنوشت ساز در قول و عمل ثابت کرده اند که ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند؛ می جنگیم، می میریم ذلت نمی پذیریم.

حجت الاسلام والمسلمین باقری بنابی با اشاره به اینکه خواسته ها و مطالبات مردمی باید طرح شود، افزود: حوادث پیش آمده درس عبرتی است بر عموم ملت ایران در سرتاسر کشور که اعتراض ها باید روی حساب و کتاب، معقول و منطقی طرح شود تا پادوهای دشمن زخم خورده، اشرار قداره بند استیجاری از آب گل آلود برای اربابان شان ماهی نگیرند و کشور را به مخاطره نیندازند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی بناب تأکید کرد: عناصر لجام گسیخته از رحم و شرف و انسانیت بویی نبرده و حاضرند در راه اطاعت و خوش خدمتی به دشمن استکبار، همه کشور را به آتش کشیده و یه تلّ خاکستر تبدیل نمایند.

امام جمعه بناب با انتقاد از عملکرد ضعیف، روزمرّگی و بی برنامگی دولت گفت: اینکه دولت قیمت جنس حساس را بصورت غیرمعقول بالا ببرد و به مردم بگوید که شما حق ندارید گران بفروشید، این قابل قبول نبوده و شدنی نیست.

وی ادامه داد: کناره گیری و استعفاهای پی در پی مدیران ارشد، قیافه گرفته و دلخور شخص آقای رئیس جمهور حکایت از افسردگی، ناآرامی، خستگی داشته و جریان برجام نافرجام، تحریم های سریالی، فشارهای طاقت فرسا، سیل های عظیم، زلزله های متعدد، توقعات نجومی و کابینه اکثرا پیر و با سن و سال بالا، هر کسی را خسته می کند.

حجت الاسلام والمسلمین باقری بنابی همچنین افزود: حقیقتاً اداره امور کشور در همه حوزه ها خصوصا در حوزه اقتصاد با این همه فشار، جنگ روانی، تحریم و تهدید طاقت فرسا و جدّاً سخت و سنگین است.

امام جمعه بناب گفت: حقیر به عنوان یک شهروند ریش سفید و تجربه دیده در سنگر امامت جمعه، ضمن عرض خداقوت و خسته نباشید به آقای رئیس جمهور و دولتمردان زحمتکش بدون کوچکترین شائبه سیاسی و جناحی، خاضعانه و مشفقانه پیشنهاد می کنم آقای رئیس جمهور محترم! برای خدا، در راه خدا و برای نجات مردم کشور با مشورت و مصلحت و اجازه مقام معظم رهبری مرد مردانه کناره گیری نموده، مدتی را استراحت کنید و راه را به انتخابات زود هنگام فراهم سازید تا دولت تازه نفس با نشاط، با حوصله و جوان گرا زمام امور کشور را بدست گرفته و مشکلات کشور به تدریج فروکش کند.

وی در پایان یادآور شد: قطعاً این اقدام کریمانه و مجاهدت شجاعانه و جهاد با نفس و جوانمردی رئیس جمهور و کابینه محترم در سینه روزگار و در حافظه تاریخ برای ابد ماندگار بوده و در پیشگاه خداوند تبارک و تعالی ثبت و ضبط خواهد شد و هیچ جای ملامت نیست.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.