حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1382 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 5 تعداد دیدگاهها : 81×
بزرگداشت حماسه 9 دی با حضور حجت الاسلام و المسلمین نظری
02 ژانویه 2017 - 9:44
شناسه : 2221
بازدید 679
19

مراسم بزرگداشت حماسه 9 دی با عنوان تجدید میثاق با ولایت یکشنبه شب با حضور حجت الاسلام و المسلمین نظری در حوزه ی علمیه ی حضرت ولیعصر (عج) بناب برگزار گردید . در ابتدای مراسم قسمتی از سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین مصطفی باقری بنابی امام جمعه ی بناب در خصوص فتنه ی سال 88 […]

ارسال توسط :
پ
پ

مراسم بزرگداشت حماسه 9 دی با عنوان تجدید میثاق با ولایت یکشنبه شب با حضور حجت الاسلام و المسلمین نظری در حوزه ی علمیه ی حضرت ولیعصر (عج) بناب برگزار گردید .

در ابتدای مراسم قسمتی از سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین مصطفی باقری بنابی امام جمعه ی بناب در خصوص فتنه ی سال 88 بصورت کلیپ تصویری به نمایش حضار در آمد .

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین نظری به ایراد سخنرانی پرداختند .

ایشان در ابتدای فرمایشات خود به جریانات انحرافی ایجاد شده در فضای مجازی و برخی جراید اشاره کرده و ادامه دادند : برخی ها در صدد عدم ثبت حماسه ی 9 دی بوده و به لفظ فتنه از زبان رهبری حساسیت نشان میدهند و فتنه را محصول انتخابات و درگیری بین احزاب قلمداد میکنند .

ایشان با بیان اینکه اگر این جریانات انحرافی از بین نرود باید منتظر فتنه ی دیگری در انتخابات پیش رو بود ، افزودند : اگر فتنه از هر لحاظی مورد بررسی قرار نگیرد به عمق آن پی برده نخواهد شد .

حجت الاسلام نظری با بیان کینه های ایجاد شده در دل دشمنان نظام در زمان شروع انقلاب در سال 57 و کینه های حاصل از کشف لانه ی جاسوسی آمریکا در زمان دولت بازرگان در سال 58 و کینه های حاصل از کنار گذاشتن بنی صدر در سال 59 و ترورهایی که در آن زمان صورت می گرفت و به جایی نرسید  ،این جریانات را از عوامل فتنه برشمرده و به جریانات انحرافی سالهای 68 و 78 اشاره کرده و فتنه ی سال 88 را زاییده ی کینه های حاصل از نافرجامی فتنه های سه دهه ی قبلی دانستند .

ایشان با اشاره به تلاش دشمنان در کم رنگ کردن فتنه ی سال 88 ، ادامه دادند که فتنه هر چقدر کم رنگ تر شود حماسه 9 دی نیز کم رنگ تر خواهد شد و جوانان باید تاریخ فتنه را مورد مطالعه قرار دهند .

خطیب گرانقدر با بیان برکات حماسه ی 9 دی ، وحدت ، امنیت و اقتدار را از جمله ی آن برکات برشمرده و خاطر نشان کردند : حماسه ی 9 دی وحدت درونی مملکت اسلامی ایران را تا حدی رساند که امروزه مدیریت ما در خاورمیانه بیشتر از گذشته نمود پیدا کرده که از جمله ی آنها می توان به مدیریت حوادث ایجاد شده در عراق و سوریه و پیاده روی اربعین در دل تروریست های تحت فرماندهی آمریکا و اسرائیل اشاره کرد .

در پایان جلسه فیلم برگزیده ی جشنواره ی فیلم عمار با نام من مدیر جلسه ام به نمایش در آمد .

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.