حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1380 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 5 تعداد دیدگاهها : 81×
بیانات آیت الله بنابی در پی درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی
09 ژانویه 2017 - 16:24
شناسه : 2397
بازدید 612
18

آیت الله عبدالمجید باقری بنابی مدیر حوزه علمیه حضرت ولیعصر (عج) بناب در پی درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی نهایت تأثر خود را نسبت به این ضایعه اعلام کرده و برای این مجاهد نستوه علو درجات را از خداوند منان مسئلت نمودند . ایشان با اشاره به پیام تسلیت مقام معظم رهبری ، این پیام […]

ارسال توسط :
پ
پ

آیت الله عبدالمجید باقری بنابی مدیر حوزه علمیه حضرت ولیعصر (عج) بناب در پی درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی نهایت تأثر خود را نسبت به این ضایعه اعلام کرده و برای این مجاهد نستوه علو درجات را از خداوند منان مسئلت نمودند .

ایشان با اشاره به پیام تسلیت مقام معظم رهبری ، این پیام را از سوی رهبر انقلاب در طول تاریخ کم نظیر دانسته و این را نشانگر عظمت آیت الله رفسنجانی برشمردند .

آیت الله بنابی با بیان مجاهدات آیت الله هاشمی رفسنجانی در طول انقلاب و بعد از آن ، به تلاشهای این مرحوم در جهت پیشبرد اهداف انقلاب اشاره کرده و صمیمیت این مرحوم با مقام معظم رهبری را بی نظیر دانستند .

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.