حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1366 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 5 تعداد دیدگاهها : 81×
بیانیه مدیریت حوزه علمیه حضرت ولیعصر عجل الله تعالی فرجه الشریف درباره انتخابات
16 ژوئن 2021 - 10:26
شناسه : 10333
بازدید 667
20

بیانیه مدیریت حوزه علمیه حضرت ولیعصر عجل الله تعالی فرجه الشریف درباره انتخابات منتشر گردید متن بیانیه به شرح زیر می باشد : بسم الله الرحمن الرحیم ان الله یدافع عن الذین آمنو ان الله لا یحب کل خوان کفور مردم شریف ایران؛ 🔹 جمهوری اسلامی افتخار آن را دارد که در طول ۴۳ سال […]

ارسال توسط :
پ
پ

بیانیه مدیریت حوزه علمیه حضرت ولیعصر عجل الله تعالی فرجه الشریف
درباره انتخابات منتشر گردید
متن بیانیه به شرح زیر می باشد :

بسم الله الرحمن الرحیم
ان الله یدافع عن الذین آمنو ان الله لا یحب کل خوان کفور

مردم شریف ایران؛

🔹 جمهوری اسلامی افتخار آن را دارد که در طول ۴۳ سال حیات پربرکت خویش ، حدود ۴۰ انتخابات را برگزار کند و به معنای واقعی کلمه دموکراسی دینی را بر همگان نشان دهد .
🔹 انتخابات در جمهوری اسلامی نه نمایشی بود و نه دستوری ، بلکه انتخابی آزادانه و با معیارهای مردمی می باشد . اینک که در آستانه انتخابات مهمی قرار گرفته‌ایم ، طبق فرموده تمامی مراجع بر همگان واجب عینی است که خود را مهیای حضور در عرصه انتخابات کرده و دشمنان قسم خورده ی دین و انقلاب را ناکام بگزارند .
🔹اما در مورد انتخاب اصلح چنانچه می دانید انتخاب اصلح و معرفی آن به دیگران از وظایف آحاد مردم می باشد ، بنده نیز بر این منهاج با توجه به سوابق درخشان حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی ایشان را اصلح تشخیص داده و از دوستان و عزیزانم خواستارم حمایت خویش را از وی اعلام داشته و مساعی و همت بلند خود را ، جهت حضور حداکثری اولا و انتخاب آقای سید ابراهیم رئیسی ثانیا ، به کار گیرند که انشاالله مرضی رضای الهی خواهد بود .
و السلام علیکم و رحمة الله و برکاته
عبده عبدالمجید باقری بنابی

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.