حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1382 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 5 تعداد دیدگاهها : 81×
جلسه اخلاق پایه های دو تا چهار حوزه علمیه حضرت ولیعصر (عج) بناب در محضر آیت الله بنابی
28 دسامبر 2016 - 12:12
شناسه : 2160
بازدید 595
21

درس اخلاق پایه های دوتا چهار حوزه ی علمیه ی حضرت ولیعصر (عج ) بناب سه شنبه شب در محضر آیت الله بنابی برگزار گردید . آیت الله بنابی با اشاره به روح و جسم آدمی به خلقت بی عیب خداوند اشاره کرده و هر لحظه ی زندگی را از نعمتهای خداوند برشمرده و شکرگزاری […]

ارسال توسط :
پ
پ

درس اخلاق پایه های دوتا چهار حوزه ی علمیه ی حضرت ولیعصر (عج ) بناب سه شنبه شب در محضر آیت الله بنابی برگزار گردید .

آیت الله بنابی با اشاره به روح و جسم آدمی به خلقت بی عیب خداوند اشاره کرده و هر لحظه ی زندگی را از نعمتهای خداوند برشمرده و شکرگزاری این نعمت ها را متذکر شدند .

ایشان در ادامه با بیان شخصیت پیامبر اکرم (ص) و انتخاب ایشان برای هدایت بشریت ، وجود ایشان را از همین نعمت ها برشمرده و خاطر نشان کردند : باید توجه کرد که شخصیت انسان نزد خدا تا چه اندازه ای است که این همه ارزش بر انسان قائل شده است .

مدیر حوزه ی علمیه ی بناب با اشاره به اینکه نعمت های خداوند متعال در هر لحظه از زندگی شامل حال ماست  اظهار امیدواری کردند : با شناخت ولی نعمتمان و شناساندن آن به جامعه در شکر نعمت های ایشان کوتاهی نکنیم .

آیت الله بنابی در ادامه ی فرمایشات خود با بیان اینکه روح انسانها آسمانی است اظهار داشتند : برای اینکه رحمت خدا در دلهایمان بنشیند باید دلمان را پاک کنیم چونکه دلهای ما حرم الله است و نباید غیر خوبی ها را در این مکان مقدس راه دهیم .

 

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.