حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1366 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 5 تعداد دیدگاهها : 81×
جلسه اخلاقی تربیتی کارکنان حوزه علمیه حضرت ولیعصر (عج) بناب در محضر حجت الاسلام و المسلمین حق جو
22 فوریه 2017 - 10:57
شناسه : 2736
بازدید 601
23

جلسه اخلاقی تربیتی کارکنان حوزه علمیه حضرت ولیعصر (عج) بناب در محضر حجت الاسلام و المسلمین حق جو برگزار گردید . حجت الاسلام و المسلمین حق جو با اشاره به اینکه خدمت در خیمه گاه امام زمان (عج) توفیق والایی است خاطرنشان کردند : کارکنان حوزه با خدمت در این خیمه گاه در اصل از […]

ارسال توسط :
پ
پ

جلسه اخلاقی تربیتی کارکنان حوزه علمیه حضرت ولیعصر (عج) بناب در محضر حجت الاسلام و المسلمین حق جو برگزار گردید .

حجت الاسلام و المسلمین حق جو با اشاره به اینکه خدمت در خیمه گاه امام زمان (عج) توفیق والایی است خاطرنشان کردند : کارکنان حوزه با خدمت در این خیمه گاه در اصل از خادمین حضرت ولیعصر (عج) می باشند .

ایشان افزودند : با خدمت به طلاب ، ثواب تحصیل ، تبلیغ و … طلاب در نامه ی اعمال شما نیز ثبت می گردد .

ایشان خاطرنشان کردند : حوزه علمیه فضای کسب و کار و درآمد نیست و شما نیز با توجه به این مطلب به این مکان مقدس قدم نهاده اید و باید توجه داشته باشید که این مکان اردوگاهی برای معنویت ، خودسازی و زمینه سازی ظهور حضرت ولیعصر (عج) می باشد .

حجت الاسلام و المسلمین حق جو ادامه دادند : کارکنان باید در مورد نسبت خود با زمینه سازی ظهور حضرت ولیعصر (عج) و گسترش دین اسلام توجه لازم را داشته باشند .

ایشان در ادامه تذکراتی نسبت به حضار بیان فرمودند .

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.