حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1366 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 5 تعداد دیدگاهها : 81×
جلسه هم افزایی نقش حوزه های علمیه در فضای مجازی
17 ژانویه 2017 - 18:36
شناسه : 2506
بازدید 592
20

جلسه ی هم افزایی نقش حوزه های علمیه در فضای مجازی با حضور دکتر مؤمن نسب معاون مرکز فناوری و فضای مجازی بسیج در مسجد الرضا (ع) قم برگزار گردید . دکتر مؤمن نسب در ابتدای فرمایشات خویش با اشاره به سال 1368 و ورود اینترنت از سوی آمریکا به ایران ،کشورمان را جزء اولین […]

ارسال توسط :
پ
پ

جلسه ی هم افزایی نقش حوزه های علمیه در فضای مجازی با حضور دکتر مؤمن نسب معاون مرکز فناوری و فضای مجازی بسیج در مسجد الرضا (ع) قم برگزار گردید .

دکتر مؤمن نسب در ابتدای فرمایشات خویش با اشاره به سال 1368 و ورود اینترنت از سوی آمریکا به ایران ،کشورمان را جزء اولین کشورهای دارای اینترنت معرفی نمودند .

ایشان با اشاره به اینکه در فتنه ی سال 88 که توسط شبکه های مجازی تقویت می شد حساسیت به فضای مجازی در ایران به اوج خود رسید ،با عدم تحریم اینترنت در اوج تحریم های ایران و افزایش قاچاق گوشی های اندرویدی توسط دولت های غربی به کشور این حساسیت بیشتر شده و رهبر معظم انقلاب دستور به تأسیس شورای عالی فضای مجازی دادند .

دکتر مؤمن نسب با بیان اینکه آمریکا و دولت های دست نشانده ی آنها در افزایش اینترنت و فضای مجازی در کشورمان تلاش میکنند ، با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه فضای مجازی رود خروشانی است است که هر روز به خروشانی اش افزوده می شود خاطرنشان کردند نیازمند انقلاب در کنترل فضای مجازی هستیم .

ایشان در ادامه با بیان نقش حوزه های علمیه در فضای مجازی به اولین فرمایش مقام معظم رهبری به شورای عالی فضای مجازی مبنی بر مواجهه ی فعال و مبتکرانه با فضای مجازی اشاره کرده و اظهار امیدواری کردند : با ورود خلاقانه به فضای مجازی قالب این فضا را تغییر داده و به حدی برسیم که با دشمنان نظام مقابله کنیم .

معاون مرکز فناوری و فضای مجازی بسیج با اشاره به فیلترینگ حبابی شبکه های مجازی ، ارتباط با دیگران در فضای مجازی را بصورت یک فضای بسته بین چند صد نفر عنوان کردند .

ایشان با عنوان کردن پروتکل های اجرایی اسرائیل برای جنگ با ایران ، به تلاش آنها در ترویج اینکه هدف وسیله را توجیه میکند اشاره کرده و گسترش فضای مجازی در بین ما ایرانی ها و مشغول کردن ما به چند کانال و گروه مذهبی را حاصل این فعالیت معرفی نمودند .

دکتر مؤمن نسب با تعبیر آوردن از فضای مجازی به وهم ، استفاده کنندگان از اینترنت را مستأجراینترنت آمریکا دانستند .

ایشان با بیان محاسن علم تکنو لوژی به محصولات خوب و بد آن اشاره نموده و حضار را به توجه در استفاده از آن تشویق نمودند .

در انتها ، جلسه ی پرسش و پاسخ در خصوص محاسن و معایب شبکه های مجازی و گوشی های اندرویدی برگزار شد .

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.