حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 16 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1379 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد اعضا : 5 تعداد دیدگاهها : 81×
جلسه ی مشاوره ای با حضور حجت الاسلام صیادی
16 ژانویه 2017 - 22:23
شناسه : 2491
بازدید 723
25

جلسه ی مشاوره ای با موضوع مدیریت تحصیلی عصر امروز با حضور حجت الاسلام صیادی ویژه ی طلاب پایه یک و دو حوزه علمیه حضرت ولیعصر (عج) بناب در مسجد الرضا (ع) قم برگزار گردید . حجت الاسلام صیادی یکی از راه های موفقیت طلاب را یافتن هویت طلبگی دانسته و رسیدن به نشاط و […]

ارسال توسط :
پ
پ

جلسه ی مشاوره ای با موضوع مدیریت تحصیلی عصر امروز با حضور حجت الاسلام صیادی ویژه ی طلاب پایه یک و دو حوزه علمیه حضرت ولیعصر (عج) بناب در مسجد الرضا (ع) قم برگزار گردید .

حجت الاسلام صیادی یکی از راه های موفقیت طلاب را یافتن هویت طلبگی دانسته و رسیدن به نشاط و اراده را از آثار این امر مهم برشمردند .

ایشان راه شکل گیری این هویت را مدیریت تحصیلی و اخلاق و معنوی برشمرده و برای مدیریت تحصیلی شناخت ملاکهایی مانند روش تحصیل و اهداف را لازم دانستند .

حجت الاسلام صیادی با بیان اینکه اولین گام در مدیریت تحصیلی شناخت هدف از طلبگی است رسیدن به این شناخت در اوایل طلبگی را امری مهم برشمردند .

ایشان شناخت ابعاد زندگی طلبگی را دومین گام از مدیریت تحصیلی معرفی کرده و عدم شناخت آن را عامل شکست دانستند .

حجت الاسلام صیادی در ادامه در مورد ترتیب دروس حوزوی ، انتخاب رشته و تعداد سطوح فرمایشاتی را بیان فرمودند .

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.