حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1380 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 5 تعداد دیدگاهها : 81×
حجت الاسلام و المسلمین آتش زر : یکی از مسائل مهم در تاریخ انقلاب اسلامی ایران ورود آزادگان به خاک میهن است
19 آگوست 2017 - 15:12
شناسه : 3701
بازدید 621
25

نماز عبادی سیاسی جمعه شهرستان بناب این هفته به امامت حجت الاسلام و المسلمین سید موسی آتش زر امام جمعه موقت شهرستان بناب برگزار گردید . حجت‌ الاسلام و المسلمین سیدموسی آتش‌ زر در خطبه‌های نماز وحدت آفرین جمعه شهرستان بناب با گرامیداشت 26 مرداد ماه سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی اظهار کردند […]

ارسال توسط :
پ
پ

نماز عبادی سیاسی جمعه شهرستان بناب این هفته به امامت حجت الاسلام و المسلمین سید موسی آتش زر امام جمعه موقت شهرستان بناب برگزار گردید .

حجت‌ الاسلام و المسلمین سیدموسی آتش‌ زر در خطبه‌های نماز وحدت آفرین جمعه شهرستان بناب با گرامیداشت 26 مرداد ماه سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی اظهار کردند : آزادگان با وجود فشارها، تهدیدات و شکنجه‌های طاقت فرسای رژیم بعث عراق هیچ‌گاه از آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامی عدول نکرده و همواره بر پاسداشت ارزش‌های اسلامی تأکید کرده  و با ورود آزادگان به خاک میهن اسلامی فضای ایران اسلامی را معطر کردند .

ایشان افزودند : یکی از مسائل مهم در تاریخ انقلاب اسلامی ایران ورود آزادگان به خاک میهن است .

خطیب جمعه موقت شهرستان بناب سپس با بیان اینکه حج از بزرگ‌ترین اعمال بندگان است ، اذعان کردند : ترک حج از بزرگ‌ترین گناهان است و الحمدلله امسال حجاج کشورمان در امنیت و آسایش کامل در حال انجام مناسک حج می باشند .

حجت‌ الاسلام و المسلمین آتش‌ زر با اشاره به نقش بالای حج در اتحاد و همدلی مسلمانان دنیا خاطرنشان کردند : متأسفانه دشمنان نظام و اسلام نمی‌گذارند حج نقش اساسی خود را ایفا کند .

ایشان با اذعان به اعتراف مسئولان عربستان سعودی به شکست در جنگ یمن یادآور شدند : هم اکنون مسئولان عربستان در صدد پایان دادن به این جنگ بوده و نیز در حال رایزنی با برخی مقامات منطقه برای برقراری ارتباط مجدد با جمهوری اسلامی ایران هستند .

امام جمعه موقت شهرستان بناب تصریح کردند : امروز در سایه الطاف خداوند متعال جمهوری اسلامی ایران به واسطه حضور با صلابت مقام معظم رهبری در تمام صحنه‌های بین‌المللی به عزت رسیده و عظمت یافته است و تمام کشورهای دنیا به این عظمت و عزت غبطه می‌خورند، از این رو باید قدر رهبری را بدانیم و در اطاعت از فرامین ایشان قدم برداریم .

حجت‌الاسلام و المسلمین آتش‌ زر در ادامه خطبه‌های نماز جمعه بناب با اشاره به ضرورت توجه خانواده‌ها به بحث حجاب و پوشش اسلامی در جامعه اظهار داشتند : اگر می‌خواهیم از کجی‌ ها به دور باشیم باید مردم و خانواده‌ها را به سمت رعایت حجاب و دوری از بدحجابی تشویق و ترغیب کنیم .

فارس/با تصحیح و اضافه مطلب

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.