حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1366 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 5 تعداد دیدگاهها : 81×
حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم : فتنه سال 88 باعث افزایش مطالبات هسته ای دشمن شده و خسارتهای زیادی به مملکت وارد کرد
30 دسامبر 2017 - 20:27
شناسه : 4481
بازدید 577
19

نشست اساتید حوزه علمیه حضرت ولیعصر (عج) و روحانیون شهرستان بناب با حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم نماینده محترم ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز عصر امروز با حضور امام جمعه شهرستان بناب و مدیر حوزه علمیه حضرت ولیعصر (عج) در حوزه بناب برگزار گردید . در ابتدا حجت الاسلام […]

ارسال توسط :
پ
پ

نشست اساتید حوزه علمیه حضرت ولیعصر (عج) و روحانیون شهرستان بناب با حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم نماینده محترم ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز عصر امروز با حضور امام جمعه شهرستان بناب و مدیر حوزه علمیه حضرت ولیعصر (عج) در حوزه بناب برگزار گردید .

در ابتدا حجت الاسلام و المسلمین شیخ مصطفی باقری بنابی امام جمعه شهرستان بناب با عرض خیر مقدم خدمت حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم ، برای ایشان و پدر بزرگوارشان آرزوی طول عمر بابرکت کردند .
در ادامه حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم با اظهار خرسندی از حضور در حوزه علمیه بناب به ایراد سخنرانی پرداختند .

ایشان با بیان اینکه هجمه دشمن علیه شیعه باعث سنگینی رسالت علما می باشد ، اظهار داشتند : باید علما در مقابل آن هجمه به روز باشند تا بتوانند از عهده پاسخگویی برآیند و در مورد انقلاب نیز دشمن اینچنین عمل می کند و اکنون در صدد صدمه زدن به بزرگان و تاثیرگذاران انقلابند .
نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی در ادامه با اشاره به اینکه سلاح برنده در مقابل دشمنان اسلام و نظام امر به معروف و استفاده از زبان است ، خاطرنشان کردند : امام راحل نیز از این سلاح بهره می بردند و البته این زمانی است که خودمان عامل باشیم و باید ابتدا از خود و اطرافیان خود شروع کنیم .

ایشان گفتند : امر بمعروف و نهی از منکر زمانی کارآمد خواهد بود که در کنار مردم باشیم نه اینکه خود را در مقابل آنها و در جبهه مقابل با آنها تصور کنیم .
امام جمعه تبریز با اشاره به اینکه دنیا بر علیه اسلام در حال حرکت است یادآور شدند : باید خود را آماده عرصه فرهنگ و پاسخگویی به شبهات و جنگ فرهنگی کنیم  و باید با فعالیت فرهنگی با دشمنان مقابله کرد .
ایشان در ادامه با اشاره به تعبیراتی همچون ناتو ، عملیات روانی و … از مقام معظم رهبری در خصوص تهاجم فرهنگی ، گفتند :دشمن در راستای تهاجم فرهنگی بوده و در صدد ناامید کردن جوانان مملکت به آینده کشور است و باید آماده مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن باشیم .
حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم ادامه دادند : ایجاد اختلاف بین شیعه سنی و قومیت های مختلف از مصادیق تهاجم فرهنگی است و  هدف دشمن از بین بردن انسجام و وحدت ماست .
ایشان با بیان اینکه دشمن در صدد آسیب رسانی از طریق جنگ نرم به اسلام است ، اشاره مختصری به عوامل فتنه کرده و خاطرنشان کردند : این فتنه باعث افزایش مطالبات هسته ای دشمن شد و خسارتهای زیادی به مملکت وارد کرد که از نمونه آنها می توان به تشویش اذهان عمومی و ایجاد شکاف بین مردم ، امیدواری دشمن به برخی جریانات داخلی ، تخریب چهره نهادها و شخصیت ها و مراکز قانونی نظام ، بازی با حیثیت نظام در خارج از کشور ، افزایش تحریمها ، کاهش چشمگیر صادرات نفتی و افت سرمایه گذاری در ایران اشاره کرد .
نماینده محترم ولی فقیه در استان با اشاره به اینکه دشمن همیشه در مقابل ایران چیزی را علم کرده و بعد از شکست داعش ، بحث جدایی اقلیم کردستان و تغییر ولیعهد عربستان و تغییر پایتخت رژیم اشغالگر قدس را باز کرد  ، اهداف آنها را آسیب رسانی به اسلام و ایران عنوان کردند . ایشان در ادامه با اشاره به مشکلات بوجود آمده در اقتصاد کشور ، به بحث اقتصاد مقاومتی که چندین سال است از سوی مقام معظم رهبری بیان شده اشاره کردند و اظهار داشتند : این مسأله هر سال برنامه ریزی می شود ولی در باب عمل هیچ حرکتی صورت نمی گیرد .
حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم در انتها رمز موفقیت مردم را در حفظ وحدت و همدلی و گوش دادن به فرمایشات مقام معظم رهبری دانستند .

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.