حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1380 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 5 تعداد دیدگاهها : 81×
حجت الاسلام و المسلمین باقری بنابی : امروز ایران اسلامی را مردمی‌ترین وسازش‌ ناپذیرترین حکومت روی زمین می‌شناسند
22 ژانویه 2017 - 11:52
شناسه : 2560
بازدید 619
23

نماز عبادی سیاسی جمعه شهرستان بناب به امامت حجت الاسلام و المسلمین مصطفی باقری بنابی امام جمعه شهرستان بناب برگزار گردید . حجت‌الاسلام و المسلمین مصطفی باقری بنابی در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه شهرستان بناب با اشاره به آغاز ماه بهمن اظهار کردند : بهمن یادآور پیروزی نظام جمهوری اسلامی و شکست باطل به […]

ارسال توسط :
پ
پ

نماز عبادی سیاسی جمعه شهرستان بناب به امامت حجت الاسلام و المسلمین مصطفی باقری بنابی امام جمعه شهرستان بناب برگزار گردید .

حجت‌الاسلام و المسلمین مصطفی باقری بنابی در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه شهرستان بناب با اشاره به آغاز ماه بهمن اظهار کردند : بهمن یادآور پیروزی نظام جمهوری اسلامی و شکست باطل به دست جبهه حق است و برای رسیدن به مقاصد بالا باید به عنوان سرمشق زندگی ما باشد.
خطیب جمعه شهرستان بناب با اشاره به دستاوردهای ارزشمند جمهوری اسلامی تصریح کردند : این ملت ناشناخته بودند ولی این انقلاب ما را در دنیا شناساند .
حجت الاسلام باقری بنابی افزودند : امروز به برکت انقلاب همه چیز داریم و اختیار داشته هایمان به دست خود ماست و امروز تمام کشمکش‌ها بر روی زمین از این ناحیه است که چرا ملت ایران باید به این پیشرفت ها دست یابند.
ایشان تأکید کردند : امروز ایران اسلامی را به عنوان پایگاه منحصر به فرد اسلام ناب محمدی (ص) و مردمی‌ترین وسازش‌ ناپذیرترین حکومت روی زمین می‌شناسند و برای دستیابی به این مهم باید هزینه داد .
امام جمعه بناب اظهار داشتند : جمهوری اسلامی عدم جدایی دین از سیاست را به تصویر کشیده و نهضت‌های آزادی‌بخش را بر روی زمین به حرکت درآورده است.
رئیس شورای فرهنگ عمومی بناب در ادامه خطبه‌ها با اشاره به برگزاری حدود 40 انتخابات در 37 سال گذشته در کشور خاطرنشان کردند : در هیچ یک از انقلاب‌ها چنین صحنه‌هایی را شاهد نیستیم و این در حالی است که اکثر انتخابات در کشور ما با بیش از 65 درصد مشارکت مردم بوده است و در سخت‌ترین شرایط تهدید، تحریم، جنگ و فتنه این انتخابات را برگزار کرده‌ایم.
امام جمعه بناب با اشاره به اینکه امروز جمهوری اسلامی به یکی از قطب‌های مهم و حیاتی در صنعت نفت، گاز، تسلیحات، مخابرات، عمران و انرژی هسته‌ای تبدیل شده است؛ گفتند : امروز شرایطی مهیا شده است که شعار مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر انگلیس در دنیا جهانی شده و قدرت و عزت ایران در میان ملت‌های منطقه و جهان عالم‌گیر شده است .
حجت الاسلام باقری بنابی افزودند : اکنون شرایطی برای جمهوری اسلامی فراهم شده که به جای اینکه ما به روسیه تکیه کنیم، روسیه به جمهوری اسلامی تکیه می‌کند .
ایشان با اشاره به دستیابی جمهوری اسلامی ایران به فنون هسته‌ای و تولید کامل سوخت هسته‌ای اذعان کردند : بنده با برجام کاری ندارم و هر امتیازی که داده و گرفته شده با صلاحدید و همکاری بزرگان نظام بوده است و هر وقت بخواهیم ، به تولید انبوه سوخت هسته‌ای دست پیدا می‌کنیم.
خطیب جمعه شهرستان بناب در ادامه با تأکید بر اینکه مردم و اصناف باید دهه فجر را جشن بگیرند، اظهار داشتند :باید پرچم جمهوری اسلامی ایران را به اهتزاز در آوریم تا قدرت‌های بزرگ دنیا بدانند که ما همچنان بیداریم و به انقلاب اسلامی وفادار و پایبند هستیم و قدر جواهری را که در دست داریم، می‌دانیم.

ایشان افزودند : دشمن هرگاه می‌خواهد برای این نظام نقشه‌ای بکشد، با آمدن 22 بهمن و دیدن صحنه‌ ی حضور مردم عقب‌نشینی می‌کنند.
ایشان با اشاره به خانواده روحانی و آزادمنش خود افزودند : آنچه گفته شد جزو اعتقادات ماست، و وابسته به گروه و حزب خاصی نیستیم .
امام جمعه بناب تصریح کردند : من حقایق را می‌گویم و از هیچ‌کس نیز انتظار ندارم مرا تشویق کند و از تنبیه هیچ دستگاهی هم خوف و هراسی ندارم ، همیشه در مسیر نظام بوده‌ام و برای جلب رضایت خدا اسیر این نظام هستم و این نظام را نظام تشیعی و اهل‌بیتی می‌دانم.
ایشان عنوان کردند : این بیانات نشانگر عدم وجود کاستی ها نیست بلکه مردم از مسئولان انتظارات بیشتری دارند که به خاطر وجود کاستی هایی خیلی از آنها برآورده نشده‌اند.
ایشان افزودند : تداوم گرانی ، بیکاری و موارد دیگر از جمله ی آن موارد است که باید به این مطالبات به‌حق مردم رسیدگی شود .

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.