حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1366 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 5 تعداد دیدگاهها : 81×
حجت الاسلام و المسلمین باقری بنابی : اگر به پایه های اعتقادی بصورت ریشه ای توجه شده و تقویت شوند به همان اندازه پایه های اسلام قدرتمند خواهند شد
01 اکتبر 2017 - 14:41
شناسه : 3888
بازدید 609
23

نماز عبادی سیاسی جمعه شهرستان بناب به امامت حجت الاسلام و المسلمین شیخ مصطفی باقری بنابی برگزار گردید . حجت لااسلام و المسلمین باقری بنابی با بیان اینکه ای کاش مدارس و مراکز آموزش عالی در کشور بیش از این به فراگیری و آموزش علوم دینی روی آورند ، به ضرورت افزایش تدریس علوم دینی […]

ارسال توسط :
پ
پ

نماز عبادی سیاسی جمعه شهرستان بناب به امامت حجت الاسلام و المسلمین شیخ مصطفی باقری بنابی برگزار گردید .

حجت لااسلام و المسلمین باقری بنابی با بیان اینکه ای کاش مدارس و مراکز آموزش عالی در کشور بیش از این به فراگیری و آموزش علوم دینی روی آورند ، به ضرورت افزایش تدریس علوم دینی و علوم اسلامی در مدارس و دانشگاه ها اشاره کرده و تصریح کردند : ای کاش این پیشنهاد عملیاتی می شد و مدارس و مراکز آموزش عالی قبل از آموزش و تدریس دروس تخصصی و پایه به تدریس و آموزش دروس دینی و اسلامی بها می دادند .

ایشان افزودند : اگر واقعاً مدارس و دانشگاه های ما با این شیوه به تربیت جوانان می پرداختند امروز تمامی یافته های ما در راستای اهداف اسلامی قرار می گرفت .

خطیب جمعه شهرستان بناب همچنین تأکید کردند : اگر به پایه های اعتقادی بصورت ریشه ای توجه شده و تقویت شوند به همان اندازه پایه های اسلام قدرتمند خواهند شد و اگر به پایه های دینی و اعتقادی توجه نشود قطعاً با دادن اندک امتیازی شاهد فرار مغزها از کشور خواهیم بود و امروز شاهد آن هستیم که عده ای از آن ها در استخدام دشمنان هستند .

حجت الاسلام و المسلمین باقری بنابی سپس با تجلیل از رشادت های خلبان شهید عباس بابایی خاطرنشان کردند : زمانی که این جوان انقلابی در دانشگاه آمریکا تحصیل می کرد با نگه داشتن ایمان در راستای تبلیغ دین خدا قدم برداشت و هیچ وقت از اصول و ارزش های اسلامی پا عقب نگذاشت .

ایشان در عین حال اظهار کردند : امروز مسئولان رژیم سعودی از کودکی وهابی گری و تکفیری را به دانش آموزان خود آموزش می دهند و بعداً به تدریس سایر علوم به دانش آموزان می پردازند .

امام جمعه بناب یادآور شدند : امروز همچنین در پاکستان صدها مدرسه در راستای تبلیغ و ترویج وهابی گری به دانش آموزان فعالیت می کنند .

حجت الاسلام و المسلمین باقری بنابی در ادامه با تشریح و تبیین جریان مباهله و با استناد به آیاتی از قرآن کریم گفتند : اگر واقعاً در راستای خوسته های قرآن قدم برداریم جهان اسلام می تواند هزاران مشکل را حل کند .

ایشان تصریح کردند : در جریان مباهله غیر از پیامبر اکرم(ص) ۴ نفر دیگر نیز حضور داشتند و تا امروز در عالم اسلام هیچ مفسر، محقق و دانشمندی این را تأیید نکرده که در جریان مباهله به غیر از این ۵ نفر حضور داشتند .

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بناب همچنین با بیان اینکه جریان مباهله با اعتقادات ما مسلمانان گره خورده است ؛ خاطر نشان کردند : غدیر و عاشورا با خون شهدا عجین و آمیخته بود و امروز آن هایی که در دنیا علیه شیعه جار و جنجال راه انداخته اند فرزندان همان پدرانی هستند که از زمین و زمان به پیامبر اکرم اهانت کردند و امروز این پلیدترین چهره های روی زمین از آستین آل سعود آویزان شده اند .

حجت الاسلام و المسلمین باقری بنابی در ادامه خطبه های نماز جمعه شهرستان بناب با اشاره به گرامیداشت هفته نیروی انتظامی ضمن تقدیر و تشکر از عوامل زحمتکش این نیرو، امنیت و آسایش موجود را مرهون تلاش و فداکاری شبانه روزی عزیزان نیروی انتظامی و سایر عوامل و نیروهای امنیتی دانستند و اظهار کردند : با تلاش و فداکاری این عزیزان شاهد آرامش در کشور هستیم و این عزیزان در عبادت و تجارت مردم در آرامش کامل سهیم هستند .

مهر / با تصحیح و اضافه مطلب

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.