حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1366 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 5 تعداد دیدگاهها : 81×
حجت الاسلام و المسلمین باقری بنابی : رئیس جمهور آمریکا با انتخاب بیت‌المقدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی گور اسرائیل را کنده است
09 دسامبر 2017 - 18:22
شناسه : 4260
بازدید 599
21

نماز عبادی سیاسی جمعه شهرستان بناب به امامت حجت الاسلام و المسلمین شیخ مصطفی باقری بنابی امام جمعه شهرستان بناب برگزار گردید . حجت‌الاسلام و المسلمین باقری‌ بنابی در خطبه‌های آیین عبادی سیاسی جمعه شهرستان بناب با بیان اینکه امروز دنیا، دنیای پابرهنگان است، اظهار کردند : روزگار ، روزگار جهاد و مقاومت است و […]

ارسال توسط :
پ
پ

نماز عبادی سیاسی جمعه شهرستان بناب به امامت حجت الاسلام و المسلمین شیخ مصطفی باقری بنابی امام جمعه شهرستان بناب برگزار گردید .

حجت‌الاسلام و المسلمین باقری‌ بنابی در خطبه‌های آیین عبادی سیاسی جمعه شهرستان بناب با بیان اینکه امروز دنیا، دنیای پابرهنگان است، اظهار کردند : روزگار ، روزگار جهاد و مقاومت است و خداوند قول داده که محرومین و ستمدیدگان بر گردنکشان و مستکبران و در رأس آن آمریکای جنایتکار چه بخواهند و چه نخواهند غلبه خواهند کرد .

ایشان با اشاره به اینکه روز به روز غرب و هم پیمانان آن رو به افول حرکت می‌کنند ، تصریح کردند : روند به سمتی می‌رود که دیگر اسرائیلی در صحنه نخواهد ماند و آمریکایی بر روی زمین کدخدایی نخواهد کرد و این گفته صریح قرآن است .

خطیب جمعه شهرستان بناب سپس با تأکید بر اینکه خداوند مؤمنان را روی زمین مسلط خواهد کرد ، افزودند : این موفقیت به حرکت ، مجاهدت و مقاومت مسلمانان بستگی دارد و دیگر رفته رفته روزگار زر و زیور به اتمام رسیده است .

حجت الاسلام و المسلمین باقری بنابی خاطرنشان کردند : دیگر میدان‌داری و صحنه‌گردانی شاه، صدام، قذافی، داعش و داعشی رو به انقراض و اضمحلال است .

ایشان با بیان اینکه دوران قلدری آمریکا رو به افول است ، تأکید کردند : حزب الله لبنان ، یمنی‌های پابرهنه و بحرینی‌ها امروز در برابر استکبار جهانی عرض اندام می‌کنند و روز به روز مقتدرتر و جسورتر و قدرتمندتر می‌شوند و آمریکا ، اسرائیل و ائتلاف‌های شیطانی روز به‌روز ذلیل‌تر می‌شوند .

رئیس شورای فرهنگ عمومی بناب افزودند : طولی نخواهد کشید که وعده بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی که وعده قرآن است، بر روی زمین محقق خواهد شد و پرچم«لااله الا الله» در سرتاسر دنیا به اهتزاز درخواهد آمد .

حجت الاسلام و المسلمین باقری‌بنابی در بخش دیگری از خطبه‌های نمازجمعه بناب با اشاره به عدم همراهی خیلی از کشورهای اروپایی با رئیس جمهور احمق آمریکا در تصمیمات اخیر وی اذعان کردند : برای نظام جمهوری اسلامی دستاورد کمی نیست و این موفقیت‌ها و پیروزی‌ها را جوانان نظام جمهوری اسلامی و خون‌های پاک شهدا به ارمغان آورده‌اند .

ایشان تأکید کردند : طولی نخواهد کشید که آمریکا در جریان بیت‌‌المقدس نیز مانند سوریه، عراق، ماجرای سعد حریری، داعش و کردستان عراق شکست خواهد خورد و چیزی عاید آمریکا و سردمداران استکبار نخواهد شد .

امام جمعه شهرستان بناب در ادامه خطبه‌های نماز جمعه بناب با اشاره به مناسبت‌های دهه دوم ماه ربیع الاول گفتند : اتفاقات بزرگی در تاریخ اسلام رخ داده است که میلاد اشرف کائنات حضرت ختمی مرتبت رسول اکرم(ص) یکی از این مناسبت‌هاست .

این گزارش حاکی است، نمازگزاران جمعه شهرستان بناب همراه با مردم سرتاسر میهن اسلامی بر محکومیت اقدام رئیس جمهور آمریکا در اعلام به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی راهپیمایی کردند و در این راهپیمایی باشکوه ضمن سردادن شعارهای«مرگ برآمریکا و مرگ بر اسرائیل» این اقدام سخیف را محکوم و از آرمان آزادی قدس و فلسطین حمایت کردند .

فارس/با تصحیح و اضافه مطلب

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.