حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1366 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 5 تعداد دیدگاهها : 81×
حجت الاسلام و المسلمین باقری بنابی : رئیس جمهور منتخب مردم باید به وعده و تعهدات خود دقیقا عمل کند و از کارهای بسیار ضروری ایشان دقت در انتخاب کابینه است
15 جولای 2017 - 9:40
شناسه : 3458
بازدید 625
22

نماز عبادی سیاسی جمعه شهرستان بناب به امامت حجت الاسلام و المسلمین شیخ مصطفی باقری بنابی برگزار گردید . حجت‌الاسلام و المسلمین شیخ مصطفی باقری بنابی در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه شهرستان بناب اظهار داشتند : مطلب بسیار مهمی که باید بدان توجه شود این است که هرکسی بعد از اعلام نتایج آرای انتخابات […]

ارسال توسط :
پ
پ

نماز عبادی سیاسی جمعه شهرستان بناب به امامت حجت الاسلام و المسلمین شیخ مصطفی باقری بنابی برگزار گردید .

حجت‌الاسلام و المسلمین شیخ مصطفی باقری بنابی در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه شهرستان بناب اظهار داشتند : مطلب بسیار مهمی که باید بدان توجه شود این است که هرکسی بعد از اعلام نتایج آرای انتخابات رئیس جمهور قانونی نظام و منتخب کل مردم شناخته می‌شود و به هیچ طیف و گروهی خاصی تعلق ندارد .

ایشان با بیان اینکه رئیس جمهور منتخب نسبت به تمام آحاد جامعه مسئولیت دارد و باید جوابگوی افرادی که به ایشان و کسانی که به دیگری رای داده اند باشد ، گفتند : ایشان باید به وعده و تعهدات خود دقیقا عمل کند و از کارهای بسیار ضروری رئیس جمهور دقت در انتخاب کابینه است .

خطیب جمعه بناب با انتقاد شدید از  عملکرد وزارت کشور افزودند : سر و سامان دادن به وزارت کشور باید یکی از اولویت‌های کاری رئیس جمهور باشد .

ایشان خاطرنشان کردند : عملکرد و کارنامه وزارت کشور در چهار سال گذشته درخشان نبوده و از رأس این وزارتخانه تا ذیل آن ضعیف و ناتوان عمل کردند و در سطح استان و شهرستان استاندار و فرماندار وجود خارجی ندارد .

حجت الاسلام و المسلمین باقری‌ بنابی گفتند : نمونه دیگری از عملکرد ضعیف وزارت کشور در ۲ انتخاباتی است که در زمان آقای روحانی برگزار شد ، آقای وزیر کشور و اصحاب ایشان در برگزاری انتخابات درمانده و بیچاره ظاهر شدند .

ایشان ادامه دادند : در انتخابات سال ۹۴ در اکثر حوزه‌‌های أخذ رأی معامله و داد و ستد رأی مشهود بود و در انتخابات ۲۹ اردیبهشت امسال هم عدم امکان رأی‌ دهی میلیون‌ ها شهروند از سراسر کشور در برابر صندوق‌های رأی ملموس بود که دست خالی به منازل خود برگشتند در حالی که از اول انقلاب چنین موردی سابقه نداشت .

امام جمعه بناب افزودند : رئیس جمهور باید به این حقایق توجه کرده و در آنها تأمل کند و به فشارهای وارده از سوی سهم‌خواهان توجه نکند .

حجت الاسلام و المسلمین باقری بنابی با اشاره به موقعیت خطیر کشور در شرایط فعلی خاطر نشان کردند : رئیس جمهور باید در انتخاب مدیران سیاسی کشور از ابتدای تشکیل کابینه دقت و توجه کند و این برهه جای معامله ، مسامحه و رفیق بازی نیست که با ناموس کشور بازی می‌شود .

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بناب گفتند : اوضاع و احوال منطقه‌ای ایجاب می‌کند رئیس‌جمهور در چینش کابینه و انتخاب وزیران باید حساب شده عمل کرده و دقت فراوان به خرج دهد .

ایشان تصریح کردند : رئیس‌جمهور باید در قبال خواسته‌های رهبری نهایت ادب را از خود نشان داده و در برابر سپاه که چشم و گوش کشور است، لطفش به این مجموعه مضاعف شود .

خطیبب جمعه بناب با بیان اینکه وضع اقتصادی کشور از یک بیماری مزمن رنج می‌برد ، اظهار داشتند : هر چند در دولت یازدهم گام‌هایی برداشته شده اما کافی نیست و وجود فاصله طبقاتی مردم را رنج می‌دهد .

ایشان ادامه دادند : باید به وضع محرومان جامعه فریادرسی و چاره‌ جویی شود و دولت برای کاهش اختلاف طبقاتی برنامه داشته باشد و برای رسیدن به این هدف بسیار مهم، دولت به همکاران جهادگر نیاز دارد .

حجت الاسلام و المسلمین باقری بنایی با تقبیح رفتارها و عملکرد جناح سیاسی حاکم در کشور اظهار داشتند : اگر جنا‌ح‌های سیاسی در کشور به بهانه‌های گوناگون به دعواهای واهی بپردازند و به قصد چنگ زدن به قدرت درگیر شوند ، نه دولت آقای روحانی بلکه ده‌ ها دولت قدرتمند دیگر نیز اگر سرکار بیایند نمی‌توانند به اقتصادی مقبول و مورد نظر رهبری دست یابند .

ایشان گفتند : تک‌تک این آقایان در سال‌های گذشته آمدند و رفتند و امتحان دادند و اگر خوب امتحان می‌دادند وضع کشور بهتر از این می‌شد و آنهایی که دعوا می‌کنند و غیر از خود را تحمل نمی‌کنند به خاطر این است که می‌خواهند تحت هر شرایطی در قدرت باشند .

امام جمعه بناب خطاب به تمام گروه‌های سیاسی کشور و سران جناح‌ها هشدار دادند که اگر این روش ادامه یابد قطعاً به زیان مردم و کشور خواهد بود .

ایشان در عین حال اذعان داشتند : خداوند با هیچ‌کس عقد اخوت نبسته است و مردم نیازمند بهبود وضع معیشتی و اقتصادی هستند که همواره در سال‌های اخیر مورد تاکید مقام معظم رهبری نیز بوده است .

فارس / با تصحیح و اضافات

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.