حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1366 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 5 تعداد دیدگاهها : 81×
حجت الاسلام و المسلمین باقری بنابی : روز انتخابات روز تعیین تکلیف و روز حماسه است نه روز بی تفاوتی
29 آوریل 2017 - 9:07
شناسه : 3068
بازدید 598
24

نماز عبادی سیاسی جمعه شهرستان بناب به امامت حجت الاسلام و المسلمین شیخ مصطفی باقری بنابی برگزار شد . حجت الاسلام و المسلمین شیخ مصطفی باقری بنابی در خطبه‌های نماز وحدت آفرین جمعه شهرستان بناب در ابتدا فرا رسیدن ماه شعبان را تبریک و تهنیت گفتند . ایشان در ادامه به موضوع حساس و خطیر […]

ارسال توسط :
پ
پ

نماز عبادی سیاسی جمعه شهرستان بناب به امامت حجت الاسلام و المسلمین شیخ مصطفی باقری بنابی برگزار شد .

حجت الاسلام و المسلمین شیخ مصطفی باقری بنابی در خطبه‌های نماز وحدت آفرین جمعه شهرستان بناب در ابتدا فرا رسیدن ماه شعبان را تبریک و تهنیت گفتند .

ایشان در ادامه به موضوع حساس و خطیر انتخابات در کشور اشاره کرده و اظهار داشتند : مهم‌ترین مسائل و امور در بخش‌های مختلف یک کشور به قوه مجریه سپرده می‌شود ، پس شرایط ایجاب می‌کند که این مسئولیت حساس و خطیر که بعد از مقام معظم رهبری در کشور به رئیس جمهور منتخب سپرده می‌شود ، به فردی صالح، صادق، مقتدر، متفکر و امتحان پس داده سپرده شود .
ایشان با بیان اینکه شورای محترم نگهبان به وقت خود به وظیفه قانونی خود عمل کرده است افزودند : با انتخاب افراد صالح نوبت به ملت رسیده است که با انتخاب فرد اصلح و دلسوز به وظیفه دینی خود عمل کنند .
خطیب جمعه شهرستان بناب تصریح کردند : مردم باید با مطالعه سوابق کاری نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری فردی را که دارای تدبیر، تقوا و تعهد است به عنوان رئیس جمهور انتخاب کنند .
حجت الاسلام و المسلمین باقری بنابی با تقبیح برخی حرکات و رفتارها در مناظرات دوره‌های قبلی انتخابات اظهار امیدواری کردند که در این دوره شاهد چنین صحنه های ناپسندی نباشیم .
ایشان سپس هر گونه تعلل ، سستی و کوتاهی در امر انتخابات را قبیح شمرده و تأکید کردند : هرگونه سستی ، تعلل و کوتاهی در امر انتخابات خسارت‌های جبران‌ناپذیری در پی خواهد داشت و همه باید بدانیم که انتخابات یک امتحان الهی است و در شرایطی که دشمنان این نظام با اسلام دشمنی کرده و هر لحظه وضعیت انتخابات را در کشور رصد می‌کنند از این رو روز انتخابات روز انتقام گرفتن از دشمن است که مدام می‌خواهند با دلسرد کردن مردم کرامت ما را زیرسئوال ببرند .
رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بناب خاطرنشان کردند : مردم ایران در روز انتخابات با حضور در پای صندوق‌های رأی مشت محکمی بر دهان دشمنان نظام خواهند زد .
حجت الاسلام و المسلمین باقری بنابی با اذعان به اینکه تمام دوستان و دشمنان نظاره گر عملکرد ما در انتخابات پیش رو هستند ؛ گفتند : این روز روز تعیین تکلیف و روز حماسه است و نه روز بی تفاوتی و در منزل نشستن . امروز هرگونه عقب‌نشینی از پای صندوق های رأی در واقع کمک به اردوی دشمن است و عدم رأی دادن در واقع برآورده کردن حاجت دشمنان است.
ایشان یادآور شدند : امروز هر کسی باید با عمل به تکلیف خود پای صندوق های رأی حاضر شود زیرا رأی در جمهوری اسلامی رأی به اسلام است .
امام جمعه بناب از مردم خواستند مواظب وعده های فریبنده نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری باشند و وعده هایی که فریبنده بوده و هرگز مبنای اجرا و عمل ندارند ما را از خود بی خود کنند .
حجت الاسلام و المسلمین باقری بنابی در ادامه خطبه‌های نمازجمعه شهرستان بناب با اشاره به اهمیت برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ، تصریح کردند : با وجود اینکه در گذشته نیز تذکر داده‌ام مواظب باشید که سرنوشت چهار سال آینده شهر را به چه کسانی می‌سپارید و سعی کنید در زمان انتخابات با کنار گذاشتن مسائل قومی، قبیله‌ای و طایفه‌ای به افراد صادق، متعهد و امتحان پس داده رأی دهید و به شورای شهر بفرستید .
ایشان اذعان کردند : رأی دادن مردم در این دنیای وانفسا قلب امام عصر(عج) را شاد می‌کند و جمهوری اسلامی را مقاوم و عمر نظام را طولانی‌تر می‌کند و حتماً و حتماً آنهایی که بی‌تفاوت هستند آنها را برای حضور در پای صندوق‌های رأی تشویق کنید .
امام جمعه شهرستان بناب تصریح کردند : امیدواریم در انتخابات دوره جدید شوراهای اسلامی شهر و روستا با درس گرفتن از اشتباهات دوره های قبل از تکرار این اشتباهات در این دوره پرهیز کنیم .

فارس / با تصحیح و اضافات

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.