حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1380 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 5 تعداد دیدگاهها : 81×
حجت الاسلام علی عباسیان
07 ژانویه 2017 - 15:52
شناسه : 2367
بازدید 807
24

حجت الاسلام علی عباسیان در هشتم آذر1347 درخانواده ای مذهبی در روستای کاول زینل میاندوآب دیده به جهان گشود . ایشان تحصیلات کلاسیک خود را تا مقطع سیکل ادامه داده و در سال 1365 به حوزه ی علمیه ی بناب مشرف شد . حجت الاسلام عباسیان در بناب از محضر آیت الله عبدالمجید باقری بنابی […]

ارسال توسط :
پ
پ

حجت الاسلام علی عباسیان در هشتم آذر1347 درخانواده ای مذهبی در روستای کاول زینل میاندوآب دیده به جهان گشود .

ایشان تحصیلات کلاسیک خود را تا مقطع سیکل ادامه داده و در سال 1365 به حوزه ی علمیه ی بناب مشرف شد .

حجت الاسلام عباسیان در بناب از محضر آیت الله عبدالمجید باقری بنابی و حجج الاسلام و المسلمین آقایان اعلایی و آتش زر استفاده نموده و پس از اتمام پایه 7 در سال 1371 برای ادامه ی تحصیلات به شهر مقدس قم عزیمت نمود .

هم زمان با شروع جنگ تحمیلی همچون دو برادر شهید خویش رهسپار جبهه های جنگ شده و در حدود 5 ماه حضور در جبهه های حق علیه باطل حضوری پررنگ در جبهه های جنگ داشت .

ایشان در قم از محضر آیات عظام جوادی آملی ، سید احمد خاتمی ، احمدی میانجی ، هادوی تهرانی و احمد عابدی  تلمذ نموده  و موفق به اتمام سطح 3 حوزه شد و در سال 1374 وارد مرکز تخصصی تفسیر علوم قرآنی قم گشته و موفق به اتمام سطح 4 گردید و 8 سال نیز از دروس خارج آیات عظام بهره برد .

حجت الاسلام عباسیان در بخش پژوهش های علمی نیز فعال بوده و کتاب هدایت در قرآن را زیر نظر آیت الله جوادی آملی بهمراه جمعی از نویسندگان و پایان نامه ی اسما و صفات الهی در قرآن را به رشته ی تحریر در آورد .

ایشان از سال 1381 در حوزه ی علمیه ی حضرت ولیعصر (عج) بناب مشغول تدریس شده و در این مدت کتابهایی همچون فقه و اصول ، کلام و تفسیر را تدریس نموده و اکنون نیز در این حوزه ی مبارکه مشغول تدریس می باشد .

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.