حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Monday, 22 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1381 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 5 تعداد دیدگاهها : 81×
حضور حجت الاسلام و المسلمین محمدی رئیس دفتر آیت الله بهجت در مشهد مقدس در جمع طلاب حوزه علمیه حضرت ولیعصر (عج) بناب
13 آگوست 2017 - 15:26
شناسه : 3685
بازدید 781
23

ظهر امروز حجت الاسلام و المسلمین محمدی رئیس دفتر آیت الله بهجت در مشهد مقدس در جمع طلاب حوزه علمیه حضرت ولیعصر (عج) بناب حضور یافتند . حجت الاسلام و المسلمین محمدی در بین الصلاتین ظهر و عصر به سخنرانی پرداخته و از حضور در حوزه بناب و دیدار با آیت الله بنابی ابراز خرسندی […]

ارسال توسط :
پ
پ

ظهر امروز حجت الاسلام و المسلمین محمدی رئیس دفتر آیت الله بهجت در مشهد مقدس در جمع طلاب حوزه علمیه حضرت ولیعصر (عج) بناب حضور یافتند .

حجت الاسلام و المسلمین محمدی در بین الصلاتین ظهر و عصر به سخنرانی پرداخته و از حضور در حوزه بناب و دیدار با آیت الله بنابی ابراز خرسندی کردند .

ایشان در ابتدای بیانات خویش با اشاره به اهمیت آموزش مسائل شرعی ، حضار رابه تعلیم مسائل شرعی به مردم توصیه نمودند .

رئیس دفتر آیت الله بهجت در مشهد مقدس در ادامه با بیان اینکه طی هر مسیری به مرکب نیازمند است پس مرکب سفر به سوی خدا چیست؟ به حدیث إن الوصول الی الله سفر لایدرک الا بامتطاء اللیل از امام حسن عسکری (ع) اشاره کرده و مرکب سفر به سوی خدا را خواندن نماز شب دانستند .

ایشان اظهار داشتند : خدا در دل شب از نور خود در دل مومنان قرار میدهد و اهل نماز شب همیشه موفق هستند .

حجت الاسلام و المسلمین محمدی با اشاره به زندگانی بزرگان به بیان داستانهایی از زندگانی آنها در خصوص اهمیت و تأثیرات نماز شب پرداخته و خاطرنشان کردند : نماز شب موجب سلامتی جسم و روح است .

ایشان در ادامه با بیان خاطراتی از آیت الله بهجت به فرمایش ایشان در خصوص اینکه < نماز شب خان ها مخفیانه سبقت گرفتند> اشاره کردند .

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.