حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1380 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 5 تعداد دیدگاهها : 81×
نماز عبادی سیاسی جمعه شهرستان بناب به امامت حجت الاسلام و المسلمین مصطفی باقری بنابی
25 فوریه 2017 - 8:49
شناسه : 2751
بازدید 634
22

نماز عبادی سیاسی جمعه شهرستان بناب به امامت حجت الاسلام و المسلمین مصطفی باقری بنابی امام جمعه شهرستان بناب برگزار گردید . حجت الاسلام و المسلمین شیخ مصطفی باقری‌ بنابی در خطبه‌های باشکوه نماز عبادی سیاسی جمعه شهرستان بناب با بیان اینکه شراب تحفه غربی‌هاست، اظهار داشتند : دشمنان در کنار مواد مخدر و انواع […]

ارسال توسط :
پ
پ

نماز عبادی سیاسی جمعه شهرستان بناب به امامت حجت الاسلام و المسلمین مصطفی باقری بنابی امام جمعه شهرستان بناب برگزار گردید .

حجت الاسلام و المسلمین شیخ مصطفی باقری‌ بنابی در خطبه‌های باشکوه نماز عبادی سیاسی جمعه شهرستان بناب با بیان اینکه شراب تحفه غربی‌هاست، اظهار داشتند : دشمنان در کنار مواد مخدر و انواع قرص‌های روان گردان ، آن را از مرزهای مختلف به داخل کشور گسیل می‌دهند تا خاصیت جوانان ما را از آنها بگیرند.

ایشان افزودند : مواد افیونی را به صورت حساب شده و کاملاً مدون و برنامه‌ریزی شده وارد کشورهای مسلمان می‌کنند تا جوانان را از پای بیندازند و این اقدام توطئه دشمن و کاملاً حساب شده است که خانواده‌ها و بخصوص جوانان باید بسیار هوشیار باشند تا در دام این مواد گرفتار نشوند.

خطیب جمعه شهرستان بناب سپس با تأکید بر تسهیل در امور ازدواج جوانان و فراهم کردن زمینه و شرایط آسان برای ازدواج جوانان اظهار کردند : در برنامه‌های اسلام تزکیه و تهذیب در اولویت قرار گرفته‌اند و تنها داشتن علم برای رسیدن به اهداف دینی و اسلامی کافی نیست و کسب علم باید در کنار تهذیب و تزکیه باشد.

حجت الاسلام و المسلمین باقری‌ بنابی با انتقاد از کم‌رنگ شدن جایگاه امور تربیتی در دوره اصلاحات اذعان کردند : خداوند از تقصیرات عده‌ای نگذرد که در مقطعی جایگاه امور تربیتی را تنزل داده و تضعیف کردند و دروازه‌های کشور را به گونه‌ای باز کردند که انواع فرهنگ‌های غربی وارد این کشور شد.

ایشان با گرامیداشت هشتم اسفند سالروز تأسیس امور تربیتی تأکید کردند : از دولتمردان می‌خواهیم آنهایی که در رأس دولت قرار دارند به این نهاد مقدس توجه بیشتری داشته باشند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی بناب در ادامه خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان با عرض تسلیت فرا رسیدن ایام فاطمیه خاطرنشان کردند : با نزدیک شدن به ایام شهادت این مظلومه تاریخ که تمام امامان(ع) برای آن حریم و حرمت خاصی قائل بودند، آماده می‌شویم که این ایام حزن و اندوه را به طرز گسترده‌ای برگزار کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین باقری بنابی در ادامه ضمن تأکید بر جمع‌آوری و ارسال کمک‌های نقدی و مادی برای مدافعان حرم یادآور شدند : در آستانه سال نو انتظار می‌رود تمام قشرهای مختلف مردم امسال بخشی از عیدی‌های خود را برای ارسال به جبهه مقاومت اختصاص دهند .

ایشان با تقدیر و تشکر از آحاد مختلف مردم شهرستان بخاطر عیادت و پیگیری حال آیت الله حاج شیخ عبدالمجید باقری بنابی مدیر حوزه علمیه حضرت ولیعصر(عج) شهرستان بناب با اظهار امیدواری نسبت به بهبود و شفای روزافزون این عالم ربانی با عنایت خداوند و دعای مردم اظهار کردند : امیدواریم از روزهای آتی شاهد حضور مجدد ایشان در عرصه خدمتگزاری در حوزه علمیه حضرت ولیعصر(عج) باشیم .

فارس / با تصحیح و اضافات

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.