حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1382 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 5 تعداد دیدگاهها : 81×
نماز عبادی سیاسی جمعه شهرستان بناب به امامت حجت الاسلام و المسلمین شیخ مصطفی باقری بنابی
16 سپتامبر 2017 - 11:32
شناسه : 3842
بازدید 637
22

نماز عبادی سیاسی جمعه شهرستان بناب به امامت حجت الاسلام و المسلمین شیخ مصطفی باقری بنابی برگزار گردید . حجت‌الاسلام و المسلمین شیخ مصطفی باقری بنابی در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه شهرستان بناب با انتقاد از سکوت سازمان‌های به اصطلاح عفو بین‌الملل و کذایی اظهار کردند : با وجود اینکه مسلمانان در میانمار به […]

ارسال توسط :
پ
پ

نماز عبادی سیاسی جمعه شهرستان بناب به امامت حجت الاسلام و المسلمین شیخ مصطفی باقری بنابی برگزار گردید .

حجت‌الاسلام و المسلمین شیخ مصطفی باقری بنابی در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه شهرستان بناب با انتقاد از سکوت سازمان‌های به اصطلاح عفو بین‌الملل و کذایی اظهار کردند : با وجود اینکه مسلمانان در میانمار به طرز فجیعی به قتل می‌رسند ، هنوز هیچ‌کدام از این مجامع کذایی گامی در جهت این اقدام و نسل‌کشی برنداشته اند .

ایشان با بیان اینکه به فرموده قرآن همه انسان‌ها باید بدانند و به جان و دل بسپارند که عزت و کرامت ابدی فقط و فقط منحصراً با خداوند متعال است ؛ افزودند : کسی که با خدا پیوند دارد ، برایش سقوطی نیست و از ابتدای خلقت بشر هر نامی از انسان‌ها جاودانه باقی مانده است ، از آن افرادی بوده که الهی بوده‌اند .

خطیب جمعه شهرستان بناب با اشاره به اینکه امروز به برکت اسلام و نعمت بزرگ ولایت و رهبری سراسر در نعمت غوطه‌ ور هستیم ؛ گفتند : در 38 سال گذشته همواره در نعمت‌های الهی غوطه‌ور بوده‌ایم و هیچ تهدید و توطئه دشمن نتوانسته به جمهوری اسلامی فائق آید .

حجت الاسلام و المسلمین باقری بنابی بیان کردند : یک تحلیلگر رژیم غاصب اسرائیل گفته« انقلاب اسلامی ایران را هیچ اصلاح‌طلب و روشنفکری نمی‌تواند ساقط کند و این حکومت زمانی ساقط می‌شود که چادرها از سر زنان ایرانی برداشته شود» از این رو ما نیز باید در قبال وعده‌های خداوند قدردان نعمات خداوندی و ولایت باشیم و در برابر دشمنان و توطئه های آنها مقاومت کنیم .

رئیس شورای فرهنگ عمومی بناب سپس با گرامیداشت فرارسیدن ایام هفته دفاع مقدس و تجلیل از دلاورمردی‌های رزمندگان اسلام در طول هشت سال دفاع مقدس و نیز تجلیل از مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس اظهار کردند : صدام حسین که پیش‌بینی کرده بود ظرف یک هفته در تهران باشد ، در سایه تدابیر بنیانگذار جمهوری اسلامی و ایثار و مقاومت رزمندگان اسلام درس بزرگی به صدام و حامیان وی داده شد و در نهایت دیدید که بنا به پیش‌بینی بنیانگذار جمهوری اسلامی ذلیلانه به دار مجازات آویخته شد و در نتیجه پایان خوش خدمتی صدام حسین به غربی‌ها این بود .

حجت الاسلام و المسلمین باقری بنابی در ادامه خطبه‌های نماز جمعه بناب با تبریک روز مباهله خودبینی را از خصوصیات خطرناک نام برده و افزودند : اگر معضل خود بزرگ بینی در انسان‌ها معالجه نشود ، دیگر راه برگشتی برای آنها نیست و کسانی که احتمال غرور و کبر در آنها وجود دارد ، باید ریشه کبر و خودبینی را در خود بخشکانند .

ایشان با اشاره به آغاز سال تحصیلی مدارس و لزوم تهیه و تأمین لباس و وسایل مورد نیاز دانش‌آموزان نیازمند ، خواستار همکاری و مساعدت مردم با مسئولان کمیته امداد امام خمینی(ره) در امر برگزاری جشن عاطفه‌ها شدند .

فارس / با تصحیح و اضافه مطلب

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.