حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1366 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 5 تعداد دیدگاهها : 81×
نماز عبادی سیاسی جمعه شهرستان بناب
07 ژانویه 2017 - 9:49
شناسه : 2352
بازدید 604
24

نماز عبادی سیاسی جمعه شهرستان بناب این هفته به امامت حجت الاسلام و المسلمین مصطفی باقری بنابی برگزار گردید . حجت الاسلام و المسلمین مصطفی باقری‌بنابی در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه شهرستان بناب با اشاره به ایام صدور پیام تاریخی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی به رهبر اتحاد جماهیر شوروی سابق این پیام را سراسر […]

ارسال توسط :
پ
پ

نماز عبادی سیاسی جمعه شهرستان بناب این هفته به امامت حجت الاسلام و المسلمین مصطفی باقری بنابی برگزار گردید .

حجت الاسلام و المسلمین مصطفی باقری‌بنابی در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه شهرستان بناب با اشاره به ایام صدور پیام تاریخی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی به رهبر اتحاد جماهیر شوروی سابق این پیام را سراسر نور و منطق خوانده و اظهار کردند : ایشان در این نامه ضمن تحقیر و اعلام پوچی آیین کمونیستی، آینده کمونیست را بی اساس خوانده و از انقراض آن خبر دادند که این حرکت یک پیشگویی حیرت انگیز بود و امروز وعده های آن امام بزرگوار در آن پیام مو به مو محقق شده و یا در شرف تحقق هستند.
حجت الاسلام باقری بنابی تأسف گورپاچف از بی اعتنایی به نامه ی امام راحل را یادآور شده و تصریح کردند : حضرت امام(ره) در آن پیام سراسر نورانی خود ، به بن‌بست رسیدن غرب سرمایه داری را نیز پیش بینی نموده و اعلام کردند که چپ و راست بیراهه است و راه حل مشکلات را باید در مکتب نورانی اهل بیت(ع) جستجو کرد.
امام جمعه ی بناب همچنین اذعان کردند : این نامه با اینکه چند صفحه بیش نیست ولی در مفهوم یک کتاب جامع و چند جلدی است و به عنوان یک دستورالعمل زنده و پویا بوده و تمام جوامع بشری حال و آینده باید از این پیام درس عبرت بگیرند و جا دارد این پیام امام راحل به گورباچف به زبان های مختلف دنیا ترجمه و در اختیار مردم دنیا قرار گیرد.
ایشان ادامه دادند : در سایه همان پیام امام(ره) به رهبران شوروی سابق است که ملت‌ها یکی پس از دیگری بیدار شده و لرزه به کاخ های شیاطین انداخته شده و می‌رود که انقلاب اسلامی عالم گیر شود.
ایشان در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه شهرستان بناب با اشاره به 17 دی سالروز خاطره شوم استکباری«کشف حجاب» اظهار کردند : با این اقدام شوم زمینه بردگی و نفی هویت زنان مهیا گردید .
حجت الاسلام باقری بنابی افزودند : حجاب سپر و دژ مستحکم و نفوذناپذیر درمقابل تعدی افراد شیطانی است، لذا ضرورت دارد این سنگر و دژ مستحکم شده و حفظ شود.
ایشان تصریح کردند : حجاب نه تنها حافظ یک زن مسلمان، بلکه حافظ نظام نیز هست.
امام جمعه بناب سپس با انتقاد از افزایش آمار طلاق در جامعه گفتند : متأسفانه مسئولان به جهت ترس واقعیت های آمار طلاق را بیان نمی کنند .
ایشان همچنین با انتقاد از عملکرد صدا و سیما تأکید کردند : صدا و سیما در کنار برنامه های خوب و قابل تحسینی که دارد متأسفانه بدآموزی‌های زیادی را نیز از آن شاهد هستیم که باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد من جمله اینکه با پخش برخی از برنامه‌های بدآموز در واقع به خانواده ها آموزش و جرأت طلاق می دهد.
حجت الاسلام باقری بنابی در ادامه ی خطبه‌ها با اشاره به سالروز حادثه غمناک شهادت مظلومانه سردار بزرگ اسلام شهید احمد کاظمی در سانحه هوایی، علو درجات را برای این سردار رشید اسلام و سایر همرزمان ایشان از خداوند متعال مسألت نمودند .
ایشان همچنین با اشاره به خصوصیات انسان‌های متقی اظهار امیدواری کردند : نباید در جامعه مؤمنین ، مسلمانان همدیگر را با عناوین فتنه و عناوین ناپسند مورد خطاب قرار دهند ، زیرا آن موقع شخصیت انسان‌ها را بر هم زده و این برخلاف روش اسلام و قرآن است و از نظر اولیای دین نیز این گونه حرکات و رفتارها مردود و محکوم هستند .

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.