حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1380 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 5 تعداد دیدگاهها : 81×
نماز عبادی سیاسی جمعه شهرستان بناب
14 ژانویه 2017 - 10:53
شناسه : 2457
بازدید 618
20

نماز عبادی سیاسی جمعه شهرستان بناب این هفته با امامت حجت الاسلام و المسلمین مصطفی باقری بنابی امام جمعه بناب برگزار گردید . حجت الاسلام و المسلمین مصطفی باقری‌بنابی در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی و وحدت آفرین جمعه شهرستان بناب با عرض تسلیت درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی و با قرائت بخش‌هایی از پیام مقام […]

ارسال توسط :
پ
پ

نماز عبادی سیاسی جمعه شهرستان بناب این هفته با امامت حجت الاسلام و المسلمین مصطفی باقری بنابی امام جمعه بناب برگزار گردید .

حجت الاسلام و المسلمین مصطفی باقری‌بنابی در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی و وحدت آفرین جمعه شهرستان بناب با عرض تسلیت درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی و با قرائت بخش‌هایی از پیام مقام معظم رهبری به مناسبت درگذشت آن عالم بزرگوار اظهار داشتند : در پیام معظم له جملات عمیقی آمده که نشان از شخصیت والای این مرحوم می باشد .

خطیب جمعه شهرستان بناب سپس با تجلیل از شخصیت و مقام ارزشمند آیت الله هاشمی رفسنجانی خاطرنشان کردند : ایشان قلعه شکست‌ناپذیری برای انقلاب و تکیه‌گاهی برای کشور بودند .

ایشان با تقبیح عملکرد برخی افراد و شخصیت‌ها که آیت الله هاشمی را خائن و فتنه‌گر لقب دادند؛ گفتند : این اظهارات در شرایطی مطرح شد که آیت الله هاشمی خود را در انقلاب و نظام ذوب کرد و امتحانات سنگینی را پس داد. لذا هاشمی را باید از نو شناخت که دیگر امکان پذیر نیست .

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بناب با اشاره به جریان قطعنامه 598 اظهار کردند : پذیرش قطعنامه در آن مقطع سنگین‌ترین تصمیم بود، ولی در آن شرایط آیت الله هاشمی برای حفظ پایه های انقلاب ، خود را مسئول این تصمیم خطیر معرفی نمودند .

حجت الاسلام باقری بنابی با اشاره به خاطرات امام راحل ، عدم تصمیم گیری مهم ایشان در نبود آیت الله هاشمی را نشان از عظمت شخصیتی این مرحوم دانستند .

ایشان اذعان کردند : رهبر عظیم الشأن تا آخرین روز درگذشت ایشان حریم و حرمت این مرد بزرگ را رعایت کرده و در مواقع لازم از این بزرگوار حمایت کردند و به تمام مراکز مهم و امنیتی بخشنامه کرده و دستور دادند که هاشمی باید حفظ شود و تا آخرین روز زندگی آقای هاشمی نیز نسبت به ایشان پر از مهر و محبت و صمیمیت بودند.

حجت الاسلام باقری‌بنابی تصریح کردند: نشانی عظمت آیت الله هاشمی را باید از سرداران جبهه و جهاد و شهادت بویژه حاج قاسم سلیمانی پرسید که در بیان شخصیت ایشان گفتند :«هاشمی همان هاشمی اول است.»

خطیب جمعه شهرستان بناب تأکید کردند : در کارنامه آیت الله هاشمی رفسنجانی مسائل سرنوشت سازی ثبت شده است از جمله در ایام ارتحال حضرت امام(ره) این شخص ، رهبری مقام معظم رهبری را مطرح کردند و بعد از آن نیز به پایش ایستاده و با تشکیل جلسه خبرگان رهبری  ایشان را بعنوان رهبری معرفی فرمودند .

حجت الاسام و المسلمین باقری بنابی با بیان اینکه بی‌خطا و گناه نیستیم ؛ تصریح کردند :آیت الله هاشمی رفسنجانی نیز مثل هر انسان دیگری دارای خطا و اشتباه بودند و نباید خدمات ایشان به انقلاب را از یاد برد .

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.