حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1366 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 5 تعداد دیدگاهها : 81×
پیام تبریک مشترک امام جمعه و مدیریت حوزه علمیه بناب در چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی
09 فوریه 2021 - 20:32
شناسه : 10137
بازدید 653
22

پیام تبریک مشترک امام جمعه و مدیریت حوزه علمیه بناب در چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بِسْمِ ٱللَّهِ ٱلرَّحْمَٰنِ ٱلرَّحِيمِ وَ ذَكِّرْهُمْ بِأَيَّامِ اللَّهِ إِنَّ فِي ذلِكَ لَآياتٍ لِكُلِّ صَبَّارٍ شَكُورٍ «ابراهیم، ۵» 🔹یوم الله ۲۲ بهمن و دهه فجر انقلاب یاد آور رشادت ها و از جان گذشتن شیرمردانی است که […]

ارسال توسط :
پ
پ

پیام تبریک مشترک امام جمعه و مدیریت حوزه علمیه بناب در چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی

بِسْمِ ٱللَّهِ ٱلرَّحْمَٰنِ ٱلرَّحِيمِ

وَ ذَكِّرْهُمْ بِأَيَّامِ اللَّهِ إِنَّ فِي ذلِكَ لَآياتٍ لِكُلِّ صَبَّارٍ شَكُورٍ «ابراهیم، ۵»

🔹یوم الله ۲۲ بهمن و دهه فجر انقلاب یاد آور رشادت ها و از جان گذشتن شیرمردانی است که جانانه و با سلاح خون و حق در برابر شمشیر و زور ایستادند تا طاغوت و طاغوتی رخت بربندد و صبح ظفر اسلام بردمد.

🔸یوم الله ۲۲ بهمن آغاز انقلاب اسلامی تنها در ایران نبود بلکه سرآغازی بر پایان ظلم و استکبار جهانی و حمایت از مظلوم و مستضعفان جهانی بود که کنون جهان را فراگرفته و روز به روز این شجره طیبه بارپرور می شود.

🔹امسال به دلیل وجود این ویروس منحوس، مردمان ایران اسلامی که توفیق اظهار ارادت و پاسداری علنی این روز را ندارند بالقطع و الیقین با همدلی و پیروی از فرامین مقام معظم رهبری و با حضور در فضای مجازی و صد البته در قلوب خویش این روز را گرامی خواهند داشت وکه پاسداری از ایام الهی یقینا مصداقی است بر تعظیم شعار چنانچه قران کریم فرمود: و من یعظم شعائر الله فانها من تقوی القلوب.

🔸ضمن ارج نهادن به این یوم الله عظیم و پاسداری از شهدای انقلاب اسلامی این روز را محضر مقام معظم رهبری و تمام ملت ایران تبریک عرض می کنیم.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

🔹امام جمعه، مدیریت، اساتید و طلاب حوزه علمیه حضرت ولیعصر عجل الله تعالی فرجه الشریف شهرستان بناب

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.