حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1366 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 5 تعداد دیدگاهها : 81×
جلسه اخلاق هفتگی حوزه علمیه حضرت ولیعصر (عج) بناب در محضر آیت الله بنابی
13 مارس 2017 - 10:19
شناسه : 2792
بازدید 568
18

جلسه اخلاق هفتگی عموم طلاب حوزه علمیه حضرت ولیعصر (عج) بناب یکشنبه شب در محضر آیت الله عبدالمجید باقری بنابی برگزار گردید . آیت الله بنابی با بیان حدیثی از پیامبر اکرم (ص) به کنار زنندگان حجاب ها و عاملان رسیدن به مقام قرب الهی اشاره فرمودند . ایشان صدای قلم های عالمان را اولین […]

ارسال توسط :
پ
پ

جلسه اخلاق هفتگی عموم طلاب حوزه علمیه حضرت ولیعصر (عج) بناب یکشنبه شب در محضر آیت الله عبدالمجید باقری بنابی برگزار گردید .

آیت الله بنابی با بیان حدیثی از پیامبر اکرم (ص) به کنار زنندگان حجاب ها و عاملان رسیدن به مقام قرب الهی اشاره فرمودند .

ایشان صدای قلم های عالمان را اولین مورد از پاره کنندگان حجاب ها و عامل رسیدن به پیشگاه الهی برشمرده و خاطرنشان کردند : قلمی که برای خدا به حرکت درآید در آخر نیز آدمی را به پیشگاه الهی خواهد رساند .

مدیر حوزه علمیه حضرت ولیعصر (عج) بناب صدای قدم های رزمندگان اسلام را مورد دیگری از کنار زنندگان حجاب ها برای رسیدن به قرب الهی معرفی نموده و این رزمندگان را مصداق آیه ی شریفه ی < والعادیات ضبحا > دانستند .

ایشان به رزمندگان 8 سال دفاع مقدس اشاره کرده و اظهار داشتند : شهیدان آن دوران در آن سال ها درخشیدند و اکنون به آن مقام مورد بیان حدیث مذکور رسیده و پاداش مجاهدت های خود را نزد باری تعالی می بینند .

آیت الله بنابی در ادامه با اشاره به فعالیت های حوزه های علمیه در دوران دفاع مقدس خاطرنشان کردند : حوزه های علمیه در آن سال ها هم شهید داده و هم شهید پرور بودند و این نشان از کارنامه ی درخشان حوزه های علمیه در این عرصه می باشد .

IMG_6508

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.