حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1382 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 5 تعداد دیدگاهها : 81×
12 می 2017 - 21:30
شناسه : 3269
بازدید 604
19

جلسه مدیریت ، اساتید و معاونین حوزه علمیه حضرت ولیعصر (عج) بناب با حجج الاسلام و المسلمین مروی ، نواب و اخویان اعضای شورای عالی حوزه های علمیه عصر امروز برگزار شد . در ابتدای جلسه اساتید حوزه علمیه بناب نقطه نظرات و پیشنهادات خود را در مورد امور اساتید و دروس ، خدمت اعضای […]

ارسال توسط :
پ
پ

جلسه مدیریت ، اساتید و معاونین حوزه علمیه حضرت ولیعصر (عج) بناب با حجج الاسلام و المسلمین مروی ، نواب و اخویان اعضای شورای عالی حوزه های علمیه عصر امروز برگزار شد .

در ابتدای جلسه اساتید حوزه علمیه بناب نقطه نظرات و پیشنهادات خود را در مورد امور اساتید و دروس ، خدمت اعضای شورا ارائه کردند .
از مسائل مهم مطرح شده در این جلسه می توان به محدوده های دروس, جایگاه بحث های کلامی, جایگاه کم رنگ قرآن, توجه به کیفیت تدریس اساتید, تدوین متون, جهش در دروس و روابط بین معاونت ها اشاره کرد .
در ادامه حجت الاسلام و المسلمین مروی با اشاره به مطالب دقیق اساتید حوزه بناب اظهار داشتند : طبق سخن بزرگان تدریس حق الناس است و یک امتحان بزرگ الهی است .

ایشان ضمن تشکر از نظرات و پیشنهادات حضار رسیدگی به این امور را از اهم مسائل دانسته و اظهار امیدواری کردند : در روزهای پیش رو بسیاری از این مسائل حل گردند .

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.