حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1380 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 5 تعداد دیدگاهها : 81×
معاون پژوهش حوزه‌های علمیه حجت الاسلام و المسلمین ابوالقاسم مقیمی حاجی عصر روز سه شنبه ۳۱ خردادماه ۱۴۰۱ به همراه برخی مدیران و معاونان و کارشناسان ستادی در حوزه علمیه حاضر و به بازدید از این حوزه مبارکه و دریافت گزارشات مربوطه و برگزاری جلسات پژوهشی نمودند
23 ژوئن 2022 - 10:23
شناسه : 16991
بازدید 583
21

معاون پژوهش حوزه‌های علمیه حجت الاسلام و المسلمین مقیمی حاجی عصر روز سه شنبه ۳۱ خردادماه ۱۴۰۱ به همراه برخی مدیران و معاونان و کارشناسان ستادی در حوزه علمیه حاضر و به بازدید از این حوزه مبارکه و دریافت گزارشات مربوطه و برگزاری جلسات پژوهشی نمودند.جلسه معاونت پژوهش حوزه‌های علمیه حجت الاسلام و المسلمین مقیمی حاجی و تنی چند از […]

ارسال توسط :
پ
پ


معاون پژوهش حوزه‌های علمیه حجت الاسلام و المسلمین مقیمی حاجی عصر روز سه شنبه ۳۱ خردادماه ۱۴۰۱ به همراه برخی مدیران و معاونان و کارشناسان ستادی در حوزه علمیه حاضر و به بازدید از این حوزه مبارکه و دریافت گزارشات مربوطه و برگزاری جلسات پژوهشی نمودند.
جلسه معاونت پژوهش حوزه‌های علمیه حجت الاسلام و المسلمین مقیمی حاجی و تنی چند از مدیران و معاونین ایشان با اساتید و کادر حوزه علمیه بناب با حضور مدیریت محترم این حوزه مبارکه حضرت حجت الاسلام و المسلمین باقری بنابی برگزار شد.
در این جلسه برخی از اساتید محترم به بیان دیدگاه‌ها و سوالات خود در زمینه مدیریت امر پژوهش در حوزه‌های علمیه پرداختند.
حجت الاسلام و المسلمین مقیمی حاجی در ادامه جلسه ناظر بر بیانات اساتید محترم ایراد سخن فرموده، به سوالات و ابهامات ایشان پاسخ داده و شرحی از اهم فعالیت‌های این معاونت ارائه نمودند.
در ادامه شورای پژوهشی حوزه علمیه بناب برگزار و معاون پژوهش این حوزه مبارکه به بیان گزارشی از اهم فعالیت‌های پژوهشی مدرسه‌ای و ستادی و نیز فعالیت‌های پژوهش‌سرا پرداختند.
اعضای محترم این شورا دیدگاه‌ها و پیشنهادات خویش، در راستای پیشرفت پژوهشی طلاب و اساتید و ارتقای کمی و کیفی آثار و تولیدات پژوهشی را محضر معاونت محترم پژوهش حوزه‌های علمیه ارائه و در انتها از بیانات ایشان استفاده نمودند.
در نهایت با امام جمعه و متولی حوزه علمیه بناب حجت الاسلام و المسلمین حاج شیخ مصطفی باقری بنابی دیدار و از کتابخانه امام خامنه‌ای و ساختمان پژوهش‌سرای حوزه علمیه بناب بازدید کردند

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.