حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1366 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 5 تعداد دیدگاهها : 81×
نماز عبادی سیاسی جمعه شهرستان بناب به امامت حجت الاسلام والمسلمین شیخ مصطفی باقری بنابی
03 دسامبر 2016 - 9:39
شناسه : 1552
بازدید 586
20

نماز عبادی سیاسی جمعه شهرستان بناب این هفته به امامت حجت الاسلام والمسلمین شیخ مصطفی باقری بنابی امام جمعه شهرستان بناب برگزار شد . حجت الاسلام و المسلمین شیخ مصطفی باقری‌بنابی در خطبه‌های شکوهمند نماز جمعه شهرستان بناب با اشاره به ضرورت اطاعت و پیروی از ولایت و مقام معظم رهبری اظهار داشتند : اگر […]

ارسال توسط :
پ
پ

نماز عبادی سیاسی جمعه شهرستان بناب این هفته به امامت حجت الاسلام والمسلمین شیخ مصطفی باقری بنابی امام جمعه شهرستان بناب برگزار شد .

حجت الاسلام و المسلمین شیخ مصطفی باقری‌بنابی در خطبه‌های شکوهمند نماز جمعه شهرستان بناب با اشاره به ضرورت اطاعت و پیروی از ولایت و مقام معظم رهبری اظهار داشتند : اگر لیاقت داشته باشیم و در اطاعت از فرامین معظم له قدم برداریم، همان طوری که خداوند متعال قوم بنی‌اسرائیل را از دست فرعون نجات داد تمام دشمنان را ذلیل خواهد کرد .

ایشان اظهار امیدواری کردند : در صورت استقامت مردم و همچنین اطاعت از رهنمودهای مقام معظم رهبری مدتی طولی نخواهد کشید که شکست دشمنان نظام و در رأس آن آمریکای جنایتکار را شاهد و ناظر خواهیم بود.

خطیب جمعه شهرستان بناب تأکید کردند : به حول و قوه الهی دشمنان نظام یکی پس از دیگری نابود شده و پیروزی مسلمانان حتمی است و آثار آن را شاهد هستیم.

حجت الاسلام و المسلمین باقری بنابی سپس با تبریک آغاز ماه ربیع الاول و تبریک مناسبت‌های این ماه ، هجرت پیامبر اکرم(ص) از مکه به مدینه ، آغاز امامت امیرالمؤمنین علی(ع) بعد از رحلت رسول اکرم (ص) و آغاز امامت حضرت بقیه الله الاعظم (عج) را از عمده ترین مناسبت‌های این ماه برشمردند .

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.