حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1366 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 5 تعداد دیدگاهها : 81×
هیأت محبین اهل بیت حوزه علمیه حضرت ولیعصر (عج) بناب در شب شهادت امام حسن عسکری (ع)
08 دسامبر 2016 - 11:00
شناسه : 1647
بازدید 603
24

هیأت محبین اهل بیت حوزه علمیه حضرت ولیعصر (عج) بناب هم زمان با شب شهادت حضرت امام حسن عسکری (ع) با سخنرانی حجت الاسلام مرادزاده برگزار گردید . حجت الاسلام مراد زاده با اشاره به بلوغ فکری ، این مهم را لازمه ی رسیدن به نور الهی دانسته و عدم بلوغ فکری را عامل نزاع […]

ارسال توسط :
پ
پ

هیأت محبین اهل بیت حوزه علمیه حضرت ولیعصر (عج) بناب هم زمان با شب شهادت حضرت امام حسن عسکری (ع) با سخنرانی حجت الاسلام مرادزاده برگزار گردید .

حجت الاسلام مراد زاده با اشاره به بلوغ فکری ، این مهم را لازمه ی رسیدن به نور الهی دانسته و عدم بلوغ فکری را عامل نزاع بین بشریت برشمردند .

ایشان خاطرنشان کردند : دشمن با توجه به اینکه تنها مکتبی که انسانها را زیر یک پرچم جمع خواهد کرد مکتب شیعه است در صدد آن برآمده که شیعه را محدود کرده و در میان ما اختلاف افکنی کند .

خطیب گرانقدر اظهار امیدواری کردند : حوزه های علمیه با بررسی این آسیب ها ، در آگاه سازی مردم نهایت تلاش خود را به کار گیرند .

ایشان در ادامه با اشاره به ذخایر شیعه همچون قرآن و نهج البلاغه ، تلاش دشمنان در مهجور کردن این ذخایر را متذکر شده و با اشاره به نهضت عاشورا هدف نهایی دشمنان را از بین بردن این نهضت همیشه ماندگار دانستند .

استاد معظم حوزه علمیه حضرت ولیعصر (عج) با بیان اینکه خداوند متعال تمام قرآن را در سوره مبارکه ی حمد که بیان عبودیت است بیان کرده ، امام حسین (ع) را بیانگر کامل عبودیت برشمردند .

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.