حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Sunday, 5 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1387 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 5 تعداد دیدگاهها : 81×

روحانی شهید علی اکرم راد گودرزی    

زندگینامه :

تولد

شهید علی اکرم رادگودرزی ( ۱۳۴۵ تنکابن ) متولد شهرستان شهید پرور تنکابن در استان مازندران است. ایشان در خانواده‌ای با ایمان و دوستدار اهل بیت علیه ‌السلام متولد شد، که پدرشان بهمن نام داشت.

تحصیلات و خانواده

علی اکرم رادگودرزی در سایه محبت های پدر و مادر پاکدامن و مهربانش دوران کودکی را پشت سر گذاشت و بعد وارد مدرسه شد و به فراگیری تحصیل پرداخت، تحصیلات را در حوزه علمیه ادامه داد .

شهادت

علی اکرم رادگودرزی در عضویت بسیجی و در لشکر ۲۵ کربلا و در رسته عقیدتی به اسلام خدمت می کرد که در21/12/1364 در منطقه ام الرصاص و در عملیات والفجر هشت شهد شیرین شهادت نوشید و در جوار رحمت الهی جای گرفت.

پیکر پاک این شهید عزیز پس از سالها مفقودالاثر بودن در 12/3/1380 یافت و تشییع در گلزار شهدای شیرود به خاک سپرده شد. سلام و درود خدا بر روح پاک و مطهرش.

وصیتنامه :

1 – مسئله اسلام و پاسداری از آن در عمل آسان نیست وباید از راه های پر پیچ و خم و سد های آن گذشت تا به هدف واقعی رسید.

2 – … حالا که خداوند بعد از هزارو چهارصد سال از تاریخ نشر اسلام  یک حکومت واقعی اسلامی در روی کره که سر تا سرش را استثمار پوشانده ایجاد کرده باید شکر خدا را بجا آورد و از آن پاسداری نمود .

3 – شاید خون من حداقل تبلیغی باشد تا انسانهای در بند و خفته این دیار به خود آیند و واقعیت حکومت را درک نمایند .

4 – … اگر من به این راه که صرا ط المستقیم است کشیده شدم فقط به خاطر خون شهدا و روحانیت مبارز بوده است .

5 – … چون هدف اسلام پیوستن به خداوند است باید در این راه تمام خطرات مادی و جانی را قبول کنیم و به شهادت برسیم . همانطور که امام حسین (ع) در راه آزادی و حکومت اسلامی به شهادت رسید .

6 – مسئولیت ماست که باید پاسدارخون امام حسین و شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی و لبیک گوی امام باشیم .