حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Sunday, 5 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1387 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 5 تعداد دیدگاهها : 81×

روحانی شهید محمد صادق معصومی      

زندگینامه :

تولد

شهید محمدصادق معصومی گزانه در30 شهریور 1346 در شهرستان آمل در استان مازندران متولد شد. ایشان در خانواده‌ای با ایمان و دوستدار اهل بیت علیه ‌السلام متولد شد، مادرش ملکه و پدرش اسماعیل نام داشت.

تحصیلات و خانواده

محمدصادق معصومی گزانه در سایه محبت های پدر و مادر پاکدامن و مهربانش دوران کودکی را پشت سر گذاشت و بعد وارد مدرسه شد و به فراگیری تحصیل پرداخت،و تا پایان سوم راهنمایی درس خواند ، سپس تحصیلات را در حوزه علمیه ادامه داد .

شهادت

محمدصادق معصومی گزانه در عضویت بسیجی و در لشکر ۲۵ کربلا و در رسته پیاده با مسئولیت « تخریب چی » به اسلام خدمت می کرد که در20 اسفند 1364 در جزیره ام الرصاص ]به نقلی : جزیره مجنون [و در عملیات والفجر هشت شهد شیرین شهادت نوشید و در جوار رحمت الهی جای گرفت. پیکر پاک این شهید عزیز پس از سالها مفقودالاثر بودن یافت وپس از تشییع در گلزار شهدای گزانه به خاک سپرده شد.

سلام و درود خدا بر روح پاک و مطهرش.