حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 7 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1388 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد اعضا : 5 تعداد دیدگاهها : 81×

آخرین اخبار

دیدار مدیر حوزه‌های علمیه حضرت ولی عصر عج حضرت حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ عبدالمجید باقری بنابی حفظه الله وهیئت همراه بناب با دو معلم جانباز جلسه اخلاق مدرسه امام باقر وامام صادق علیهما السلام با رهنمودهای استاد معظم اخلاق وتربیت حضرت حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ عبدالمجید باقری بنابی حفظه الله برگزار گردید مراسم چهل و دوّمین دوره اختتامیه مسابقات استانی قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی با حضور ۳۰۵ نفر از دانش آموزان نواحی مختلف استان در حوزه علمیّه حضرت ولی عصر(عج) بناب برگزار شد. دوازدهم اردیبهشت سالروز شهادت شهید مرتضی مطهری ره و روز معلم گرامی باد اطلاعیه شروع ثبت نام و حوزه علمیه حضرت ولی عصر(عج) خواهران بناب در مقطع سطح دو (کارشناسی) از سیکل و دیپلم و در مقطع سطح سه (کارشناسی ارشد) رشته مشاوره خانواده با رویکرد اسلامی
جلسه اخلاق امام باقر وامام صادق علیهما السلام در مسجدحوزه حضرت ولی عصر عج بناب با رهنمودهای استاد معظم اخلاق حضرت حجت الاسلام حاج شیخ عبدالمجیدباقری بنابی حفظه الله برگزار گردید اطلاعیه برگزاری گفتگوی آزاد :با موضوع نقش علامه طباطبایی در سکولار زدایی از علوم با محوریت حضور علیت در نظام معجزه با ارائه :حجت الاسلام و المسلمین استاد سید صادق بنی فاطمه

حجت الاسلام و المسلمین باقری بنابی : حوادثی مانند زلزله درسی برای همه ماست که چگونه همدیگر را کمک و یاری کنیم
18 نوامبر 2017 - 13:55
شناسه : 4095
بازدید 649
27

نماز عبادی سیاسی جمعه شهرستان بناب به امامت حجت الاسلام و المسلمین شیخ مصطفی باقری بنابی برگزار گردید . حجت الاسلام و المسلمین شیخ مصطفی باقری بنابی در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان بناب با عرض تسلیت به بازماندگان حادثه اخیر زلزله کرمانشاه اظهار کردند : حوادثی مانند زلزله درسی برای همه ماست که چگونه همدیگر […]

ارسال توسط :
پ
پ

نماز عبادی سیاسی جمعه شهرستان بناب به امامت حجت الاسلام و المسلمین شیخ مصطفی باقری بنابی برگزار گردید .

حجت الاسلام و المسلمین شیخ مصطفی باقری بنابی در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان بناب با عرض تسلیت به بازماندگان حادثه اخیر زلزله کرمانشاه اظهار کردند : حوادثی مانند زلزله درسی برای همه ماست که چگونه همدیگر را کمک و یاری کنیم .

ایشان با قدردانی از همدردی و کمک‌های خودجوش ملت ایران به هموطنان زلزله زده تصریح کردند : در چنین مواقعی بسیار مهم است که روحیه برادری ، اخوت ، عشق به وطن و دین خود را بیش از پیش نمایان سازیم و انتظار داریم مردم شهرستان بناب همچون قبل در این راستا پیش‌قدم باشند .

خطیب جمعه شهرستان بناب سپس با عرض تسلیت بیست و هشتم ماه صفر سالروز رحلت جانگداز نبی مکرم اسلام و پیامبر خاتم حضرت محمد(ص) به بیان قطره‌ای از ویژگی‌ها و شخصیت آن حضرت پرداخته و گفتند : امانتداری از ویژگی‌های بارز پیامبر اکرم(ص) بود و به همین جهت لقب امین را به حضرت دادند .

حجت‌الاسلام و المسلمین باقری بنابی همچنین با بیان اینکه حضرت رسول اکرم(ص) همواره سعی داشت ریشه برده و بردگی را از جامعه آن روزگار برداشته و حذف کند ، افزودند : بعد از جریان فتح مکه حضرت دستور آزادی تمام اسیران را صادر فرمودند و این نمونه ای از تلاشهای ایشان در راستای ریشه کن نمودن بردگی آن زمان از جامعه بود .

ایشان با تأکید بر اینکه صفات عالیه پیامبر اکرم(ص) امروز باید به عنوان سبک زندگی ما مورد الگو قرار گیرد ، گفتند : جامعه کنونی ما با ادامه این وضع به کجا می‌رود ؟ و در کدام مسیر قرار خواهد گرفت؟!
رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بناب همچنین با اشاره به تأکیدات و موعظه‌های مکرر مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت توجه به سبک زندگی در کشور اظهار داشتند : باید با تأسی از زندگانی حضرت رسول اکرم(ص) و سایر ائمه اطهار(ع) و با عمل به فرمایشات و تأکیدات مقام معظم رهبری ، در راستای پیاده کردن سبک زندگی اسلامی در جامعه قدم برداریم .

حجت‌الاسلام و المسلمین باقری بنابی در ادامه خطبه‌های نمازجمعه شهرستان بناب با بیان صفات متقیان از دیدگاه حضرت امیرالمؤمنین علی(ع) ، تصریح کردند : انسان با تقوا و با ایمان نباید با اهل داغدیده و مصیبت زده با شماتت سخن بگوید .

ایشان ضمن توصیه اکید به پرستاران برای رسیدگی و توجه بیشتر به بیماران و همدردی با آنها خاطرنشان کردند : گاهاً از بعضی بیمارستان‌ها اخبار ناگوار مبنی بر عدم تحویل بیماران از ناحیه پرستاران شنیده می‌شود ، از این رو انسان‌هایی که طاقت و ظرفیت لازم برای انجام کار پرستاری را ندارند ، نباید دنبال کار پرستاری باشند .

امام جمعه بناب تصریح کردند : افرادی که به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی مراجعه می کنند ، بیشتر افراد بیمار و مصیبت زده هستند و از این رو ناسزا گفتن ، ملامت و سرزنش کردن آنها کار پسندیده‌ای نیست. بلکه باید با بیماران  با عطوفت و مهربانی رفتار کرد .

فارس/با تصحیح و اضافه مطلب

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.