حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Sunday, 5 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1387 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 5 تعداد دیدگاهها : 81×

آخرین اخبار

اطلاعیه : برگزاری مراسم عزا و ماتم بمناسبت سالروز شهادت جانسوز و جانگداز حضرت امام جعفر صادق (علیه السلام) در سطح شهر بناب سالروز شهادت امام جعفر صادق علیه السلام بر همه محبین وشیعیان آنحضرت تسلیت باد دوازدهم اردیبهشت سالروز شهادت شهید مرتضی مطهری ره و روز معلم گرامی باد اطلاعیه شروع ثبت نام و حوزه علمیه حضرت ولی عصر(عج) خواهران بناب در مقطع سطح دو (کارشناسی) از سیکل و دیپلم و در مقطع سطح سه (کارشناسی ارشد) رشته مشاوره خانواده با رویکرد اسلامی
جلسه اخلاق امام باقر وامام صادق علیهما السلام در مسجدحوزه حضرت ولی عصر عج بناب با رهنمودهای استاد معظم اخلاق حضرت حجت الاسلام حاج شیخ عبدالمجیدباقری بنابی حفظه الله برگزار گردید اطلاعیه برگزاری گفتگوی آزاد :با موضوع نقش علامه طباطبایی در سکولار زدایی از علوم با محوریت حضور علیت در نظام معجزه با ارائه :حجت الاسلام و المسلمین استاد سید صادق بنی فاطمه اطلاعیه : ثبت نام و پذیرش حوزه های علمیه حضرت ولی عصر عج بناب شروع شد

حجت الاسلام والمسلمین باقری بنابی : ملت ایران ثابت کرده اند که در هر شرایطی پای نظام و انقلاب خود خواهند ایستاد
20 ژانویه 2018 - 14:23
شناسه : 4579
بازدید 658
23

نماز عبادی سیاسی جمعه شهرستان بناب به امامت حجت الاسلام و المسلمین شیخ مصطفی باقری بنابی امام جمعه بناب برگزار گردید . حجت الاسلام وامسلمین شیخ مصطفی باقری بنابی در خطبه های نماز جمعه بناب با اشاره به موقع شناسی، دشمن شناسی و وظیفه شناسی ملت ایران، افزودند: این ملت ثابت کرد هر وقت مسائل […]

ارسال توسط :
پ
پ

نماز عبادی سیاسی جمعه شهرستان بناب به امامت حجت الاسلام و المسلمین شیخ مصطفی باقری بنابی امام جمعه بناب برگزار گردید .

حجت الاسلام وامسلمین شیخ مصطفی باقری بنابی در خطبه های نماز جمعه بناب با اشاره به موقع شناسی، دشمن شناسی و وظیفه شناسی ملت ایران، افزودند: این ملت ثابت کرد هر وقت مسائل اسلام در میان است تمام مسائل را کنار زده و پای نظام و انقلاب خود می ایستد.
ایشان اظهار کردند: ناآرامی های اخیر زنگ خطری بود مبنی بر اینکه هر لحظه دشمن در کمین است و نباید از آن غافل شد و به خصوص باید به این مسئله توجه شود که دشمن در داخل کشور نیز پیاده نظام دارد.
حجت الاسلام والمسلمین باقری بنابی ادامه دادند: این عده مقاصد شوم و پلیدی دارند که به نماد ملی و مساجد و حوزه های علمیه نیز رحم نمی کنند و اگر فرصت بیابند شدیدتر از داعش نیز عمل می کنند.
ایشان با اشاره به هدایت اغتشاشگران از سوی دشمنان خارجی، اظهار کردند: استکبار جهانی مترصد فرصت است تا با گذشت از تمام هست و نیست خود کابوسی به نام جمهوری اسلامی ایران در دنیا برای آنان عرض اندام نکند.
امام جمعه بناب گفتند: لازم است مسئولان و مدیران نظام در کنار همه مطالبات به حق مردم در راستای تقویت دین، ایمان و اعتقادات مردم سرمایه گذاری کنند.
ایشان خاطرنشان کردند: امروز اوضاع و احوال درونی و بیرونی ایجاب می کند که مسئولان و مدیران در سراسر کشور با مجاهدت و فداکاری و اخلاق و عملکرد انقلابی و مدیریت جهادی آستین ها را بالا زده و مردم نجیب را در صحنه نگه دارند و حیف است این سرمایه بزرگ و سلاح برتر که از سلاح اتمی نیز برنده تر است، خدشه ببیند.
حجت الاسلام والمسلمین باقری بنابی افزودند: وای به آن روزی که در سایه عملکردهای خود مردم را خسته کنیم و عرضه نداشته باشیم مردم را در صحنه نگه داریم و فقط بوسیله این مردم است که می توان به مشکلات کشور فائق آمد.

ایرنا/با تصحیح و اضافه مطلب

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.