حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1382 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 5 تعداد دیدگاهها : 81×
پیام تبریک حوزه علمیه حضرت ولیعصر (عج) بناب بمناسبت پیروزی جبهه مقاومت و شکست استکبار جهانی در سوریه و عراق
22 نوامبر 2017 - 14:00
شناسه : 4156
بازدید 604
26

بسم الله الرحمن الرحیم با یاری خداوند متعال ، یک بار دیگر تاج عزت و فتح بر تارک مقاومت اسلامی نهاده شد و مدال ولایتمداری و مقاومت جهان اسلام، عامل شکست جدید مستکبرین زشت سیرت شد . از خدای منان برای کلیه فرماندهان و مجاهدین گمنام این صحنه و هزاران شهید و جانباز مدافع حرم […]

ارسال توسط :
پ
پ

بسم الله الرحمن الرحیم
با یاری خداوند متعال ، یک بار دیگر تاج عزت و فتح بر تارک مقاومت اسلامی نهاده شد و مدال ولایتمداری و مقاومت جهان اسلام، عامل شکست جدید مستکبرین زشت سیرت شد .
از خدای منان برای کلیه فرماندهان و مجاهدین گمنام این صحنه و هزاران شهید و جانباز مدافع حرم ایرانی ، عراقی ، سوریه ای ، لبنانی ، افغانستانی و پاکستانی که برای دفاع از جان و نوامیس مسلمانان و مقدسات آنان جان خود را فدا کردند سعادت اخروی مسئلت می نماییم .
ما حوزویان این غلبه سپاه حق بر لشکر باطل را به تمامی مجاهدان میدان نبرد و مدافعان عزیز حرم ، خصوصاً به فرماندهی نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، سردار رشید سپاه اسلام حاج قاسم سلیمانی و بالاخص به فرماندهی معظم کل قوا و رهبر حکیم انقلاب اسلامی ؛ حضرت آیه الله العظمی خامنه‌ای تبریک و تهنیت عرض می‌نماییم .
مدیریت ، اساتید و طلاب حوزه علمیه حضرت ولیعصر (عج) بناب

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.