حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1380 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 5 تعداد دیدگاهها : 81×
آغاز جلسات تبادل افکار مدیریت ومعاونین حوزه علمیه حضرت ولیعصر(عج)بناب با طلاب
14 ژانویه 2018 - 22:37
شناسه : 4561
بازدید 613
21

جلسات تبادل افکار مدیریت و معاونین حوزه علمیه حضرت ولیعصر(عج)بناب با طلاب حوزه ازعصر امروز آغاز شده و در طی چهار روز به تفکیک پایه برگزار خواهدشد . عصر امروز در اولین جلسه از این جلسات که با حضور مدیریت و معاونین حوزه و پایه های 8 تا 10 برگزار گردید در ابتدا طلاب انتقادات […]

ارسال توسط :
پ
پ

جلسات تبادل افکار مدیریت و معاونین حوزه علمیه حضرت ولیعصر(عج)بناب با طلاب حوزه ازعصر امروز آغاز شده و در طی چهار روز به تفکیک پایه برگزار خواهدشد .

عصر امروز در اولین جلسه از این جلسات که با حضور مدیریت و معاونین حوزه و پایه های 8 تا 10 برگزار گردید در ابتدا طلاب انتقادات و پیشنهاداتی را در خصوص مسائل مختلف حوزه ارائه دادند که معاونین بخش های حوزه در این خصوص توضیحاتی را بیان داشتند .

در ادامه آیت الله شیخ عبدالمجید باقری بنابی مدیر حوزه بناب در رابطه با مسائل حوزه بناب و در پاسخ به برخی از پیشنهادات ارائه شده توسط طلاب مطالبی را بیان فرمودند .

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.