حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1384 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد اعضا : 5 تعداد دیدگاهها : 81×
آغاز دوره تربیتی ارتقای مدیریت حوزه
15 جولای 2017 - 23:28
شناسه : 3473
بازدید 641
21

دوره تربیتی ارتقای مدیریت حجره از امروز در سرعین اردبیل آغاز شد . در این دوره مسئولین حجرات سالتحصیلی 97-96 حوزه علمیه حضرت ولیعصر (عج) بناب در دو گروه تقسیم شده و زیر نظر اساتید مجرب حجج الاسلام و المسلمین زینتی و هدایتی کارگاه های آموزشی خود را شروع کردند . حجت الاسلام و المسلمین […]

ارسال توسط :
پ
پ

دوره تربیتی ارتقای مدیریت حجره از امروز در سرعین اردبیل آغاز شد .

در این دوره مسئولین حجرات سالتحصیلی 97-96 حوزه علمیه حضرت ولیعصر (عج) بناب در دو گروه تقسیم شده و زیر نظر اساتید مجرب حجج الاسلام و المسلمین زینتی و هدایتی کارگاه های آموزشی خود را شروع کردند .

حجت الاسلام و المسلمین زینتی در کارگاه های آموزشی روز اول در خصوص مکان معنوی حجرات ، روابط هم حجرگی و تلاش بیشتر برای افزایش پشتوانه علمی در حجرات صحبت کرده و حجره را مکانی برای رسیدن به اهداف طلبگی دانستند .

حجت الاسلام و المسلمین هدایتی نیز در خصوص ارزش های معنوی حجرات و اهداف مشترک آنها ، محدودیت های موجود در حجرات و رفتار عادلانه در آن مکان و قابلیت های کسبی و ذاتی حجرات سخن گفتند .

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.