حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1382 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 5 تعداد دیدگاهها : 81×
برگزاری طرح تابستانی نسیم رحمت ویژه نوجوانان و جوانان شهرستان بناب
10 جولای 2017 - 13:08
شناسه : 3428
بازدید 660
29

طی گزارشی حجت الاسلام درخشان معاون تبلیغ حوزه علمیه حضرت ولیعصر (عج) بناب از برگزاری طرح تابستانی نسیم رحمت ویژه نوجوانان و جوانان شهرستان بناب خبر دادند . ایشان خاطرنشان کردند : این طرح برای اولین بار و در قالب برنامه های جذاب مذهبی و تفریحی در 21 مسجد از مساجد شهرستان بناب و زیر […]

ارسال توسط :
پ
پ

طی گزارشی حجت الاسلام درخشان معاون تبلیغ حوزه علمیه حضرت ولیعصر (عج) بناب از برگزاری طرح تابستانی نسیم رحمت ویژه نوجوانان و جوانان شهرستان بناب خبر دادند .

ایشان خاطرنشان کردند : این طرح برای اولین بار و در قالب برنامه های جذاب مذهبی و تفریحی در 21 مسجد از مساجد شهرستان بناب و زیر نظر حوزه علمیه حضرت ولیعصر (عج) بناب برگزار خواهد شد .

حجت الاسلام درخشان هدف از این طرح را پرکردن اوقات فراغت نوجوانان و جوانان با برنامه های مذهبی و تفریحی و … عنوان کردند .

ایشان زمان ثبت نام در این طرح را از هفدهم تا بیست و نهم تیر اعلام کرده و اظهار داشتند : این طرح از سی و یکم تیر ماه شروع شده و تا 45 روز ادامه خواهد داشت .

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.