حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1380 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 5 تعداد دیدگاهها : 81×
جلسه اخلاق طلاب حوزه علمیه حضرت ولیعصر (عج) بناب در محضر آیت الله بنابی
31 جولای 2017 - 13:22
شناسه : 3580
بازدید 604
18

جلسه اخلاق طلاب حوزه علمیه حضرت ولیعصر (عج) بناب عصر یکشنبه در محضر آیت الله عبدالمجید باقری بنابی مدیر حوزه علمیه بناب برگزار گردید . آیت الله بنابی با بیان فضایل سوره حمد این سوره را یکی از سوره های شاخص قرآن کریم دانسته و به اسماء این سوره از جمله ام الکتاب و فاتحه […]

ارسال توسط :
پ
پ

جلسه اخلاق طلاب حوزه علمیه حضرت ولیعصر (عج) بناب عصر یکشنبه در محضر آیت الله عبدالمجید باقری بنابی مدیر حوزه علمیه بناب برگزار گردید .

آیت الله بنابی با بیان فضایل سوره حمد این سوره را یکی از سوره های شاخص قرآن کریم دانسته و به اسماء این سوره از جمله ام الکتاب و فاتحه الکتاب اشاره کردند .

ایشان با اشاره به اینکه تنها درخواست در این سوره درخواست هدایت است ، اظهار داشتند : این مسأله نشانگر این است که بالاترین حاجت ، درخواست هدایت از سوی خداست .
مدیر حوزه علمیه حضرت ولیعصر (عج) بناب ادامه دادند : یکی از اهداف اصلی در زندگی بشری رسیدن به کمال است و این کمال نهایت ندارد و همه محتاج هستیم و تا هدایت نشویم به کمال نخواهیم رسید و هر لحظه به هدایت نیازمندیم .
ایشان در ادامه خاطرنشان کردند : درخواست هدایت کافی نیست بلکه باید زمینه هدایت را نیز در درون خود ایجاد کنیم .

 

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.