حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1380 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 5 تعداد دیدگاهها : 81×
جلسه اخلاق هفتگی در محضر آیت الله بنابی
05 دسامبر 2016 - 9:48
شناسه : 1595
بازدید 587
24

جلسه اخلاق هفتگی پایه های پنج به بالا یکشنبه شب در محضر آیت الله شیخ عبدالمجید باقری بنابی برگزار گردید . آیت الله بنابی با بیان انواع محبت اظهار داشتند که در رأس همه ی محبت ها محبت الهی است که با تقویت آن اعتقادات محکمتر شده و وسوسه های شیطان تأثیرگذار نخواهد بود . […]

ارسال توسط :
پ
پ

جلسه اخلاق هفتگی پایه های پنج به بالا یکشنبه شب در محضر آیت الله شیخ عبدالمجید باقری بنابی برگزار گردید .

آیت الله بنابی با بیان انواع محبت اظهار داشتند که در رأس همه ی محبت ها محبت الهی است که با تقویت آن اعتقادات محکمتر شده و وسوسه های شیطان تأثیرگذار نخواهد بود .

ایشان در ادامه با مقایسه ی محبت الهی و سایر محبت ها با اشاره به آیه ی 24 سوره ی مبارکه ی توبه از اهمیت ترجیح محبت به خدا بر سایر محبتهای دنیوی مطالبی بیان فرمودند .

مدیریت محترم حوزه علمیه حضرت ولیعصر (عج) بناب خاطر نشان کردند : با عنایت به آیات الهی با قرار دادن محبت الهی بعنوان هدف نهایی سایر محبت ها ، در صدد دوری از وعده ی عذاب الهی بوده وبه امورات زندگی سمت و سویی الهی دهیم .

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.